Kviser!!

HOB30

Andre møte med forumet
Har fått så utrolig mye kviser både i ansiktet og i nakke/rygg.
Noen andre som har opplevd dette?
Aldri hatt dette før, regner jo med det er noe hormonelt, men skulle så ønske det var noe som kunne hjelpe for å rydde opp i dette.

Jepp, her også! Baki hårfestet av alle plasser. I ansiktet har det begynt å roe seg litt siste uka. Heldigvis. Får helt fjortis-feeling.

Har fått så utrolig mye kviser både i ansiktet og i nakke/rygg.
Noen andre som har opplevd dette?
Aldri hatt dette før, regner jo med det er noe hormonelt, men skulle så ønske det var noe som kunne hjelpe for å rydde opp i dette.

Føler med deg! Hadde det ikke vært andre symptomer hos meg, hadde jeg stusset over alle kvisene som plutselig dukka opp! Ikke så mye i fjeset, men nakke, hals og skuldre spesielt. Boom! Måtte google det i starten, for visste ikke at kviser var en del av pakken:hilarious:

Jepp, her også! Baki hårfestet av alle plasser. I ansiktet har det begynt å roe seg litt siste uka. Heldigvis. Får helt fjortis-feeling.

Føles så rart å gå fra fin hud til å uren hud, så blir skikkelig fjortis-feeling som du sier!
Får håpe der gir seg hos meg også etterhvert!
Føler jo det lyser av meg at jeg er gravid når huden plutselig forandrer ser så kraftig!

Eksplosjon her også:woot:. Forrige svangerskap fikk jeg sååå fin hud og hår, så dette kom litt uventet!:wideyed:

Når jeg har vært gravid med jentene har jeg hatt kviser, uren hud og hår som fort har blitt fett. Noen som sa jentegraviditet stjeler skjønnheten fra moren sin. Dette kan jo selvfølgelig variere. Men dem to gangene jeg fikk gutter ren fin hud med ingen kviser, sånn jeg har det nå

Ja, eksplosjon i trynet!! :( Blir alltid mega kvisete i ansiktet når jeg er gravid :sorry:

Har fått to midt i ansiktet. Det er veldig uvanlig for meg. Hadde muligens 4 kviser gjennom hele puberteten og nå har jeg fått to på en gang. Det er veldig rart. Ellers har jeg fått noen på rumpa. Den ene er så stor at det er litt vondt å sitte på den. Hva gjør man med kviser, egentlig? Popper man dem, vasker dem med noe spesielt eller skal man la de være??

Harde, vonde kviser har vært et typisk graviditetstegn hos meg. Men de gir seg heldigvis raskt og nå i uke 6/7 er huden ganske vanlig igjen.

Har bare blitt værre og værre helt frem til nå når jeg passerte 10+0. Nå er det bare veldig små som kommer på haka og i panna. Men jeg har også fått en haug av kviser på brystet :sorry:

Når jeg har vært gravid med jentene har jeg hatt kviser, uren hud og hår som fort har blitt fett. Noen som sa jentegraviditet stjeler skjønnheten fra moren sin. Dette kan jo selvfølgelig variere. Men dem to gangene jeg fikk gutter ren fin hud med ingen kviser, sånn jeg har det nå

Jeg håper på jente denne gang, og har fått noen kviser :p Men tror jeg også fikk kviser når jeg gikk gravid med gutt:pompus:
Hadde vært gøy om det stemte, at jentegraviditet stjeler mors skjønnhet!

gleder meg sånn til når vi alle kan begynne å vite kjønn på spiren i magen! :Heartred

Jeg håper på jente denne gang, og har fått noen kviser :p Men tror jeg også fikk kviser når jeg gikk gravid med gutt:pompus:
Hadde vært gøy om det stemte, at jentegraviditet stjeler mors skjønnhet!

gleder meg sånn til når vi alle kan begynne å vite kjønn på spiren i magen! :Heartred
Hvis det stemmer, har jeg definitivt en jente i magen:joyful:. Hadde helt strøken hud forrige svangerskap med gutt. Nå er det tilbake på fjortisstadiet:woot:

Har fått to midt i ansiktet. Det er veldig uvanlig for meg. Hadde muligens 4 kviser gjennom hele puberteten og nå har jeg fått to på en gang. Det er veldig rart. Ellers har jeg fått noen på rumpa. Den ene er så stor at det er litt vondt å sitte på den. Hva gjør man med kviser, egentlig? Popper man dem, vasker dem med noe spesielt eller skal man la de være??

La de være hvis du klarer. På min hud forsvinner de fortere hvis jeg ikke tukler med de ihvertfall. Er sikkert forkjellig for alle.

Hadde også kjempefin hud med gutten min, men ikke nå. Og håret blir utrolig fort fett nå også.. Sist hadde jeg fin hud og håret holdt seg fint lenge. Spennende om det er en forskjell på det i forhold til kjønn :p

Jeg har slitt mye med uren hud utenom graviditet, så var så glad for at det ble så bra sist graviditet. Hadde gleda meg litt til samme effekt nå, men ble ikke det gitt..

Sniker fra oktober :-)

Jeg ble full av kviser i ansiktet før positiv test, og det har ikke blitt noe bedre... 5åringen har allerede lurt på hva son er galt med ansiktet mitt siden jeg har fått så mye røde prikker :hilarious:
Har vært slik med di andre barna også... ser ut som en tenåringen i hele første trimester. Heldigvis har det pleid å roe seg i andre trimester.

Wow, spennende å se om det stemmer!! Da jeg gikk med jenta vår følte jeg meg ufresh, la på meg mye og når jeg ser tilbake på bilder synes jeg at jeg ser forferdelig ut!! Med gutten følte jeg meg alltid så fin og fresh, og er så fin på alle bilder:hilarious: Nå er det likt som med eldste (altså ufresh, kvisete og gusten hud), og jeg har hatt jentefølelse hele veien. Jeg kommer til å få skinn dersom det gjemmer seg en gutt inni der, hehe. Formen er også like dårlig som den var med jenta.

Back
Topp