Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fått så utrolig mye kviser både i ansiktet og i nakke/rygg.
Noen andre som har opplevd dette?
Aldri hatt dette før, regner jo med det er noe hormonelt, men skulle så ønske det var noe som kunne hjelpe for å rydde opp i dette.
Jepp, her også! Baki hårfestet av alle plasser. I ansiktet har det begynt å roe seg litt siste uka. Heldigvis. Får helt fjortis-feeling.
Samme hær! De to forrige har jeg ikke hatt samme, men nå i uke 10 har jeg fin hud igjenEksplosjon her også. Forrige svangerskap fikk jeg sååå fin hud og hår, så dette kom litt uventet!
![]()
Når jeg har vært gravid med jentene har jeg hatt kviser, uren hud og hår som fort har blitt fett. Noen som sa jentegraviditet stjeler skjønnheten fra moren sin. Dette kan jo selvfølgelig variere. Men dem to gangene jeg fikk gutter ren fin hud med ingen kviser, sånn jeg har det nå
Hvis det stemmer, har jeg definitivt en jente i magenJeg håper på jente denne gang, og har fått noen kviserMen tror jeg også fikk kviser når jeg gikk gravid med gutt
Hadde vært gøy om det stemte, at jentegraviditet stjeler mors skjønnhet!
gleder meg sånn til når vi alle kan begynne å vite kjønn på spiren i magen!![]()
Gleder meg til å følge medHvis det stemmer, har jeg definitivt en jente i magen. Hadde helt strøken hud forrige svangerskap med gutt. Nå er det tilbake på fjortisstadiet
![]()
Har fått to midt i ansiktet. Det er veldig uvanlig for meg. Hadde muligens 4 kviser gjennom hele puberteten og nå har jeg fått to på en gang. Det er veldig rart. Ellers har jeg fått noen på rumpa. Den ene er så stor at det er litt vondt å sitte på den. Hva gjør man med kviser, egentlig? Popper man dem, vasker dem med noe spesielt eller skal man la de være??
Når jeg har vært gravid med jentene har jeg hatt kviser, uren hud og hår som fort har blitt fett. Noen som sa jentegraviditet stjeler skjønnheten fra moren sin. Dette kan jo selvfølgelig variere. Men dem to gangene jeg fikk gutter ren fin hud med ingen kviser, sånn jeg har det nå