Kviser!!

Kali

Forelsket i forumet
Jeg er så heldig at jeg har aldri hatt noe problemer med kviser, men nå tredje gang jeg går gravid popper det daglig kviser i trynet :( Har sikkert ti stk bare i pannen.. Kult symptom da :P Andre som har fått mer kviser eller hatt det de andre svangerskapene?

Jeg har også fått det! Var ikke plaget med det forrige svangerskap, da fikk jeg finere hud :)

Jepp.. Men dette svangerskapet er jeg proppet full i "ekstra-hormoner" iform av medisiner, sånn var det ikke forrige gang. Kvisene er store, mange og betente!!! Skikkelig back to The youth...!

Har også det, men ikke hatt de to andre gangene.
Synes å huske at det er et utsagn om at hvis du bærer jente så stjeler de skjønnheten din kanskje derfor...

Har slitt med akne før og det har blusset opp igjen nå. Har ikke lyst til å bruke sterke kremer nå, så det får være som det er til knøttet er ute og ikke påvirkes.

Kjøpte meg ansikts rens og krem åå vita :) korres heter den.. Samt helt trygg å brukes av gravide :D så utrulig deilig

Jeg har fått mange kviser på skuldrene og bak over ryggen, har null aning på hvordan jeg kan bli kvitt de. Noen tips?

Første gangs gravid. Har fått en del rare kviser på kroppen , noen kommer og forsvinner raskt og noen har jeg hatt på samme sted lenge nå.
Skikkelig pubertet det her hahahaha

Hadde sist men ikke mye

Har også det, men ikke hatt de to andre gangene.
Synes å huske at det er et utsagn om at hvis du bærer jente så stjeler de skjønnheten din kanskje derfor...
Har du to gutter fra før? To gutter her og fikk ikke kviser med de, da glødet jeg :P Men er så innstilt på at dette også er gutt så tørr ikke å tro på det :P

Jepp.. Men dette svangerskapet er jeg proppet full i "ekstra-hormoner" iform av medisiner, sånn var det ikke forrige gang. Kvisene er store, mange og betente!!! Skikkelig back to The youth...!
Her er de uskyldige og små, dine hørtes ikke gode ut :/

Begynte å få kviser og fet hud da jeg sluttet med p-pillene jeg, sykt irriterende for det kommer jo en skikkelig ille en når det absolutt ikke passer :(

Syykt mye kviser og urenheter :( pleier ellers og ikke ha noe, kanskje 2-3 rundt mensen

Sånn er mine også, og de popper frem hver jævla dag, over alt :(

ja, jeg har fått ekstra kviser denne gangen... men heldigvis bare små....

Back
Topp