Kviser,

Smurfine79

Betatt av forumet
Jeg får kviser over alt, mage, lår, ansikt og rumpe. Flere med kviser ? Er det noe å gjøre for å slippe dem?

Jeg får kviser over alt, mage, lår, ansikt og rumpe. Flere med kviser ? Er det noe å gjøre for å slippe dem?
Skriver under! Jeg har fått mye kviser i ansiktet, nakke, bryst. Jeg får vanligvis ikke kviser... Må være hormoner!?! Blir det bedre etter 12 uker tro, eller må man regne med resten av svangerskapet?

For meg hjelper det når jeg klarer å skjerpe kosten litt, og bruker peeling av og til. Merker kost påvirker mer enn hormoner hos meg :p

Jaaaaaa.... Så lei! Våkner opp til en ny i ansiktet nesten hver dag - og de blir der i evigheter også. Bruker krem og rens om uten hud morgen og kveld, bytta til mineralsminke og tar peealing annen hver uke (relativt mild skrubb vel og merke). Det begynte på bryst og rygg er par mnd etter ppilleslutt. Tror det endelig har begynt å roe seg *bankibordet*. Nå er det hake, kinn, under haken +++

Trodde man skulle gløde som gravid jeg :smiley-angry017

Har aldri vært plaget med kviser, men nå har jeg mange i ansiktet (haka, rundt nesa og i panna), ryggen og brystet :(

Kviser her og. Litt sånn kviser av blank væske. Er vel ikke så mye som hjelper, annet enn rens og god hygiene. Må nesten bare godta det :)

Vil jeg tro. Alltid rettet seg om jeg har rettet kosten, men ikke nå
Har hatt en ille periode her også, men har klart å ta i litt på kosten nå som kvalmen har bedret seg, og nå er fjeset greit. Har en del i nakken da, men det pleier jeg å ha. Vises ikke like godt uansett, er ikke singletvær her :p

Veldig nuppete... Og får små kviser over alt. Var sånn sist også... Tror det plutselig ble bedre. Men husker ikke når...

Det er nok hormonene og da vil jeg tro vann er eneste løsningen. Jordmor anbefalte meg 2-3 liter om dagen. Jeg er også glad i både ansikts- og kroppsskrubb med jevne nellomrom :)

Har masse på halsen :( de er ekle å forsvinner ikke. Kosten min inneholder lite fett og lite sukker. Drikker mest bare vann. Likevel får jeg kviser..

Har bare fått kviser i ørene og bak øreflippen av alle steder. Men ganske greit da det jo lett kan dekkes til :)

På halsen og under haka sies å være hormoner, det samme gjelder jo sikkert når man får kviser rundt omkring på kroppen?

Back
Topp