Smurfine79
Betatt av forumet
Jeg får kviser over alt, mage, lår, ansikt og rumpe. Flere med kviser ? Er det noe å gjøre for å slippe dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skriver under! Jeg har fått mye kviser i ansiktet, nakke, bryst. Jeg får vanligvis ikke kviser... Må være hormoner!?! Blir det bedre etter 12 uker tro, eller må man regne med resten av svangerskapet?Jeg får kviser over alt, mage, lår, ansikt og rumpe. Flere med kviser ? Er det noe å gjøre for å slippe dem?
Her florerer det selv om jeg har rettet kosten veldig.For meg hjelper det når jeg klarer å skjerpe kosten litt, og bruker peeling av og til. Merker kost påvirker mer enn hormoner hos meg
Her florerer det selv om jeg har rettet kosten veldig.
Her og! Kjipt på denne årstidenHar aldri vært plaget med kviser, men nå har jeg mange i ansiktet (haka, rundt nesa og i panna), ryggen og brystet
Vil jeg tro. Alltid rettet seg om jeg har rettet kosten, men ikke nåEr vel forskjell sikkert.
Har hatt en ille periode her også, men har klart å ta i litt på kosten nå som kvalmen har bedret seg, og nå er fjeset greit. Har en del i nakken da, men det pleier jeg å ha. Vises ikke like godt uansett, er ikke singletvær herVil jeg tro. Alltid rettet seg om jeg har rettet kosten, men ikke nå