Kviser

CB89

Forelsket i forumet
Januar 2017
Plutselig føles det som jeg er tilbake til tenårene.. Plutselig noen kviser/nupper på ryggen/skuldrene og mye mer i ansiktet. Blir sprø!
Noen fler som opplever sånn?
Det er vel hormoner som løper løpsk..
Så irriterende å plutselig ha kviser på skuldre/rygg nå når sommeren er her og man går med bar rygg osv

her er det heldigvis ikke så ille akkurat nå, hadde en periode med utbrudd for noen uker siden. Har litt i nakken/skulderområdet, men lite i fjeset per nå.

Har det også slik ja :( panna og rygg/skuldre.. 8 uke på vei, snart 9 :) forferdelig irriterende ja!

Med første hadde jeg ingen kviser .. Men denne gangen popper de opp i ansiktet og på halsen (!!) :(

Jeg har også fått masse kviser, både i ansiktet og brystet. Aldri hatt noe særlig kviser før jeg. Det er nok helt sikkert hormoner vil jeg tro...

Plutselig føles det som jeg er tilbake til tenårene.. Plutselig noen kviser/nupper på ryggen/skuldrene og mye mer i ansiktet. Blir sprø!
Noen fler som opplever sånn?
Det er vel hormoner som løper løpsk..
Så irriterende å plutselig ha kviser på skuldre/rygg nå når sommeren er her og man går med bar rygg osv
Må være hormonene som gjør der, jeg har selv fått masse nupper i ansiktet. Jeg har til vanlig sjeldent eller aldri kviser..... :(

Off ja :( overalt :o
Noe så fælt :o

Trodde det var på vei til å bli bedre, men neida, da kom det 100 til -.-

Det er en super kjip periode nå.. Føler meg tjukk/dvask, oppblåst, kvisete og håret mitt blir veldig fort fett.. Føles som at ingen klær passer og uansett hva man gjør så blir det ikke bedre :(
Så får jeg dårlig samvittighet av å tenke på det eller bry meg om kviser osv, for jeg er jo utrolig glad for å være i "situasjonen"

Jepp. Kviseutbrudd, fett hår, stor mage som bare ser stor ut og ikke gravid ut... Trøster megmed gevinsten, og den fine babybumpen som kommer etterhvert...

I ansiktet klarer jeg å holde det mer eller mindre i sjakk med ansiktskrem, men øvre del av ryggen og brystet ser ikke ut :o aldri vært veldig plaget med kviser før

Jeg er ikke plaget med kviser... betyr ikke kviser at man får jente da?? :D

Fikk kviser et par måneder etter ppilleslutt. Hovedsakelig på brystet og rygg. Føler det har roet seg litt de siste ukene? Ellers er det bare jeg som er flinkere til å skrudde og smøre hehe... Huff nei, håper det roer seg for oss alle! Har måtte legge vekk 50% av toppene mine haha

Litt ekstra kviser her også, men ikke helt krise enda :)

Har aldri slitt med kviser, dukker opp en innimellom når jeg har mensen, men ellers har jeg vært veldig heldig å sluppet unna. Så har en kvise øverst på kinnbeinet mot øret liksom, ellers ingen ting, men har sånne røde nupper. (Har det hvis jeg får lite sol på vinteren, men har fått mye mer etter at jeg ble gravid.) Men det er øverst på armene og sees ikke veldig godt så ikke plaget.

Er veldig streng med å ikke ta meg i fjeset da og vasker det med klut. Da jeg vet at jeg får mer uren hud hvis jeg tar meg mye i fjeset.

Fått noen nupper og kviser jeg og. De dukker opp overalt til og med i øret!
De er sinnsykt vonde:eek:

Back
Topp