Kviser

Trinusn

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julibarna 2019
Septemberlykke 2021
Flere enn meg som sliter med kviser for tiden?
Jeg hadde nesten ikke kviser som tenåring, så jeg er rimelig blank på hvordan jeg skal behandle dem - det ser helt j**** ut! Kjipt å gå i møter på jobb med svære fyrtårn i ansiktet :(

Noen tips?

Ja samme her! Vel det er ikke kviser i den forstand, for de er ikke hvite, men har mange røde i kinnene og på haka :( Pleier bare å få et par når jeg har uka, så dette liker jeg ikke :( Følger tråden for tips.

Pleid å være litt plaget når mensen setter inn. Men nå? Kjære vene, ser ut som en i starten av tenårene :( føler seg lite attraktiv!

Hadde det problemet jeg også. Masse kviser og ingenting fungerte utenom basiron. En får kjøpt det på apoteket og fins som krem og ansiktsvask. Bare spør! Supert for kviser og funker for meg :)

Det er så pussig. Hører flere si de får så dårlig hud i graviditeten, men de få kvisene jeg bruker å ha i forbindelse med menstruasjon blir helt borte når jeg er gravid. Sikkert fordi menstruasjon uteblir. Får derimot veldig tørr hud.

Ingen gode råd mot kviser desverre.

Last edited:
Det er så pussig. Hører flere si de får så dårlig hus i graviditeten, men de få kvisene jeg bruker å ha i forbindelse med menstruasjon blir helt borte når jeg er gravid. Sikkert fordi menstruasjon uteblir. Får derimot veldig tørr hud.

Ingen gode råd mot kviser desverre.
Samme her. Nesten så jeg ikke tør si det høyt i frykt for plutselig utbrudd o_O

Back
Topp