Kviser..:/

Millajenta,venter nr3.

Flørter med forumet
Har alltid hørt fra jeg var liten at hvis man venter jente, så tar jenta "skjønnheten" fra moren.. :) Noen som vet de venter jente og har vært mye plaget med kviser? :)

Jeg er en grandiosa i fjeset, har prøvd doppler og hjertelyden ligger på 166, så jeg er veldig spent på hva UL sier i april;-)

Ikke kviser, men utslett i fjeset av alle ting. Her var det omvendt, jenta var "snill" med mor mens gutten drog ut all energien så vi får se denne gang ;)

Da jeg gikk med datteren hadde jeg ikke kviser i det heletatt, nå ser jeg ikke ut og håper kanskje den lille vil vise om det er han eller hun på tirsdag :p magefølelsen sier gutt.

Da jeg var gravid sist med datteren min hadde jeg skikkelig fin hud! Svært få kviser. ;)

Full av kvise :( samme sist jeg ventet jente. Men ingen med gutten min. Tul sa jente ;)

Veldig fin hud og hår sist, det ble gutt:) Denne gangen mister jeg mer hår, men ren hud :) Blir spennende, om det er mulig å se kjønnet❤️

Magefølelsen sier at det er jente, og kviser har jeg absolutt nok av om dagen dessverre :p

Magefølelsen min sier gutt,men stappfull av kviser og uren hud..til og med munnsår..
Men for all del,magefølelsen kan ta feil :p

Back
Topp