Kviser!!

Jeabea

Forelsket i forumet
Jeg sliter skikkelig med selvbildet nå! Jeg slet fra før av, og dette drar meg bare lengere ned.. jeg får så mye kviser i ansiktet og på ryggen, og hudormer har bare poppet frem der fregner pleier å komme :'( har dere noen tips? Jeg bruker ingen ting i ansiktet, selv ikke sminke annet en maskara og eyeliner når vi skal blandt folk.. Er desperat etter tips!! (Og her kan jeg skrive under på at det sies jenter stjeler mors skjønnhet, da vi venter en jente❤.. men det finnes da grenser :p )

Jeg peeler og bruker en god fuktighetskrem - funker for meg :-) kommer jo veldig an på om huden er fet eller tørr også..

Bruker et "klemme redskap" for å få ut hudormer og kviser som er veldig grei :-)

Jeg sliter også mye med kviser, gjør det til vanlig også, men nå er det blitt mye verre. Jeg bruker body shop sin tea tree serie, føler det hjelper litt men er veldig uttørrende på huden så jeg flasser en del av det. Jeg har bare godtatt at jeg ikke kommer til å se så bra ut fremover :p orker ikke å nappe brynene engang, rett før jeg får mono, haha :D Blir vell til at jeg tar en ordentlig overhaling til jeg er god nok til å begynne på jobb igjen :)

Jeg sliter med det samme, blir også deprimert av det. Har gått å ventet på den gravidgløden hele tiden, men jeg har ikke merket noe av den, men bare blitt verre enn før :( Håper det gir seg snart. Begynner å lure på om jeg også venter en jente...har litt den følelsen ;)

Jeg sliter skikkelig med selvbildet nå! Jeg slet fra før av, og dette drar meg bare lengere ned.. jeg får så mye kviser i ansiktet og på ryggen, og hudormer har bare poppet frem der fregner pleier å komme :'( har dere noen tips? Jeg bruker ingen ting i ansiktet, selv ikke sminke annet en maskara og eyeliner når vi skal blandt folk.. Er desperat etter tips!! (Og her kan jeg skrive under på at det sies jenter stjeler mors skjønnhet, da vi venter en jente❤.. men det finnes da grenser :p )
Jeg pleier å ha litt tørr hud men de hormonene her gjør huden min så ekkel, blir kvalm nesten. Føler meg så skitten. Men eucerin ansiktsvask, den med grønn hode er GREAT!!! Begynner å bli bedre, men merker hvus jeg ikke renser så er jeg så ekkel

Ugh, kviser. Jeg har seriøst kviser overalt!! Skuldrene, ryggen, ansiktet, til og med på magen! Jeg hadde god renserutine før jeg ble gravid som jeg har fortsatt med og jeg tror det har reddet ansiktet mitt fra det verste, men jeg hater det virkelig. Jeg har magefølelse på jente. Svaret får jeg om ca tre uker :p

Ugh, kviser. Jeg har seriøst kviser overalt!! Skuldrene, ryggen, ansiktet, til og med på magen! Jeg hadde god renserutine før jeg ble gravid som jeg har fortsatt med og jeg tror det har reddet ansiktet mitt fra det verste, men jeg hater det virkelig. Jeg har magefølelse på jente. Svaret får jeg om ca tre uker :p
Jeg har litt kviser til vanlig, så i ansiktet har det ikke blitt verre... MEN på ryggen! Og armene! Og magen! Hva skjer med det!? Jeg er glad det ikke er sommer, for her er det bare å pakke inn hele kroppen!

Jeg har litt kviser til vanlig, så i ansiktet har det ikke blitt verre... MEN på ryggen! Og armene! Og magen! Hva skjer med det!? Jeg er glad det ikke er sommer, for her er det bare å pakke inn hele kroppen!
Ja, hva skjer med kviser på magen?! Jeg synes det er ekkelt. Ryggen og armene er forøvrig ikke bedre.. Ryggen min er full. Føles ut som om jeg er i puberteten igjen, bare verre denne gangen.. Forhåpentligvis går det over for oss til sommeren, ellers blir det en varm sommer siden jeg må da dekke meg til!!

Ja, hva skjer med kviser på magen?! Jeg synes det er ekkelt. Ryggen og armene er forøvrig ikke bedre.. Ryggen min er full. Føles ut som om jeg er i puberteten igjen, bare verre denne gangen.. Forhåpentligvis går det over for oss til sommeren, ellers blir det en varm sommer siden jeg må da dekke meg til!!
Enig! Det ser ikke bra ut!!
Kjempeekkelt!

Samme her, aldri hatt så mye kviser før som nå. Både i ansiktet og på ryggen. Får håpe det er noe som roer seg snart, har ingen tips å komme med :banghead:

Har begynt med rens i dusjen nå, men det er skrubb så kanskje greit å bare ta annenhverdag :p så får vi se om det hjelper!

Back
Topp