Kviser

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Flere som sliter med uren hud her nå? Utrolig frustrerende, vinteren og graviditeten tar knekken på huden.føler meg som en tenåring igjen...:confused:

Gravidglød?!!! Pøh! Ikke sett snurten av!:D:p
 
Samme greierne her :p
 
Vet ikke nei:) husker faktisk ikke hvordan det var sist, (4år siden) men da fikk vi jente :) jeg trodde det ble gutt den gangen (vi visste ikke før fødsel) å jeg tror det er gutt denne gangen også :p
 
" godt" å høre at jeg ikke er alene.
Vet du hva du får? Med begge guttene hadde jeg ikke dette problemet, men mef jenta mi sleit jeg veldig igjen...begynner å misstenke at det er ei lita jente igjen...:p
Glemte å sitere :)
 
Ikke snakk. Æsj altså, her startet det når jeg sluttet på p - pillen, nå ser jeg ikke ut :(
Lurer på å ta meg en tur til hudpleier om det ikke gir seg snart.
 
Hos meg er det så ille at jeg holder meg hjemme om jeg ikke MÅ ut av huset :/ det blir skikkelige sår etterhvert ..lite pent!
 
Hos meg er det så ille at jeg holder meg hjemme om jeg ikke MÅ ut av huset :/ det blir skikkelige sår etterhvert ..lite pent!
Huff er grusomt... Var slik med første jenta.
Ikke like ille nå men de er vonde og får røde merker etter de..arg!:mad:

Ikke mye en kan bruke som gravid men har funnet noe som ikke lager disse "sårene" lenger og forkorter tiden på hver kvise hvertffall.
Vaske med pyrisept 1 mg og smøre med brulidin krem etterpå.verdt et forsøk:)
 
Oh yes, hei tenåringshud! Hadde ikke uren hud med jenten min, men denne gangen med lillebror er det helt krise :p synes det er flaut:|
 
Så helt fjortis ut fra jeg sluttet med prevensjon i sommer t.o.m. første trimester. Akkurat nå er det faktisk borte (og erstattet med masse tørr hud da). Så jeg håper det fortsetter å holde seg slik. ;)
 
De er ekstremt røde og ømme og mange :(
I løpet av disse 14 ukene har jeg vært "ren" i 2 uker tilsammen bare :(
Føler meg helt ræva :/
 
Får en del kviser i ansiktet og i nakken. Ser ikke ut. Kommer og går. Får og eksem i ansiktet hver gang jeg har vært ute over lengre tid. Trur det er kulda som har skylla. Har fått tørre hender og får eksem der også :(
 
Jepp, kvisetryne deluxe. Hadde ikke det sist, da var det bare MASSE kviser på ryggen av alle steder. Aldri hatt ei kvise på ryggen i mitt liv. Håper jeg slipper det denne gangen... Men på en annen side: heller på ryggen enn i trynet...
 
Jeg har nok vært heldig! Jeg fikk en del helt i starten, men ikke noe særlig i ansiktet. Har fått mest på ryggen (noe jeg aldri har hatt før!) men det har roet seg nå.

Men en venninne av meg som venter jente har fått mange og store i ansiktet.
Jeg vet ikke hva som gjemmer seg i magen min enda, så blir spennende :D

Hormonene har hvertfall full kontroll i hele kroppen, hehe.
 
Masse kviser,tørr hud og føler meg som en fjortis igjen :p
Verste er vel at kvisene ligger under huden og ikke går bort uansett hva jeg prøver
 
Her også.. Hjalp litt med en time med hudpleie og dyprens, og et par nye renseprodukter.
 
Har vært heldig med ansiktet men har slitt med ekle røde nupper/kviser på
Brystet som absolutt ikke vil bort og noen kviser på ryggen:eek: våknet og her for en uke siden med røde flekker i ansiktet som dekket begge kinnene og haka. Det så pent ut. Men har nesten gått bort nå:)
 
15 åringen erter meg med at jeg har mer kvise enn henne :p
 
Jepp. Ser ikke ut. Hjelper litt på å kutte ut sjokolade og potetgull. Men fremdeles full av underjordiske kviser som venter på å komme fram:'(
 
Back
Topp