Kviser

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Har så mye kviser.. Pleier og ha Max 2 om gangen. Nå er hele ansiktet dekka.. Får og kviser andre plasser. Har litt på brystet og ryggen.. Føler meg så ekkel.. Kan ikkje gå ut uten masse sminker.
Noen tips? Kan ikkje huske det var så gale når eg var gravid med dei 2 eg har.
Spiste en del salt chips i starten så trodde det kunne vere grunnen. Men har kutta ut mye dritt mat og det blir ikkje bedre ..
Har ikkje lyst og forlate huset lenger. Full i kviser og magen som vokser(ser feit ut. Ikkje gravid)..
Desperat etter tips!!

Har ingen tips da jeg har det likedan selv. Her er det hormonelt, og det eneste jeg kan gjøre er å rense ansiktet godt morgen og kveld (ikke med noe som inneholder salisylsyre!!!!!!!), og dekker til kvisene mine da jeg skal ut..

Sikkert hormonelt her og. Har prøvd og skrubbe ofte. Men ender bare med tørr hud. (Skrubben hjelper til vanlig) og en rens med skrubb i. Kan eg bruke kvise kremer fra apoteket? Aldri prøvdt det før. Kan ikkje ha det sån til april :p

Desperat som eg er smørte eg meg inn med Marykay sin bivoks:p hehe er vell for feit for ansiktet. Men hjelper mot alt annet. Så håper det ikkje blir verre :p

Har og mye mer kviser enn normalt. Får som regel bare 1-2 om gangen, nå kan jeg få opptil flere, ikke alle i ansiktet da vel og merke, men rundt omkring på kroppen.

Kan ikke huske å ha hatt dette problemet med de to forrige!

Jeg er også plaget med uren/fet hud i ansikt, bryst og øverst på ryggen. Det er ikke noe gøy, og man føler seg ikke vel. Jeg har funnet ut at å vaske og rense med Clinique sine produkter funker for meg. Smører ansikt annenhver dag med god krem og serum. Og skrubber ansiktet 2-3 ganger i uka. Kvisene forsvinner ikke men holder seg på et greit nivå. (Det blomstrer ikke i gult og rødt i ansiktet) På dagtid skjuler jeg litt med sminke, men pleier ikke bruke så mye sminke så holder det naturlig.

Vuderer og bestille meg time hos noen som driver med hudpleie. Men usikker på hvilken bahandling eg skal bestille. Eller om det hjelper. Orker ikkje og gå med så mye kviser. Store og vonde er dei og :/

Jeg må si at huden min egentlig er ganske ren. Husker ikke hvordan det var forrige gang. Jeg har av og til noen kviser, men det spørs veldig, hva jeg spiser. Hvis jeg en dag spiser mye fett eller sjokolade, så kan det komme noen flere, men ellers er det egentlig greit syns jeg da. :)

Jeg leste et eller annet sted at kvisene pleier å gi seg rundt uke 12-13. Da skulle man vist få fin hud og hår igjen. Det stemte med meg sist gang. Håper på det samme denne gangen.

Veldig godt å høre at det ikke bare er meg! Det har heldigvis gitt seg i ansiktet, men sliter fortsatt med masse på ryggen. Synt irriterende og ubehagelig!

Sliter veldig med denne kvisete huden min fortiden. Og hater og gå ut. Så komme min søte 3 åring og sprø : mamma? Hvorfor har du vannkopper?! ....
Å eg må svare med at : nei mamma har masse kviser. Så det er det store tema i hjemmet fortiden... :Se mamma jeg har en kvise :p

Desperat som eg er smørte eg meg inn med Marykay sin bivoks:p hehe er vell for feit for ansiktet. Men hjelper mot alt annet. Så håper det ikkje blir verre :p
Jeg passer på å vaske ansiktet godt med ansiktsrens og smører meg med ansiktskrem etterpå. Mart kay sine produkter er jo veldig gode også bestiller man jo etter hvilken hudtype man har.

Har samme utfordring. Ikke hatt noe særlig kviser tidligere, men nå har jeg fullt, særlig på ryggen og halsen. er vel hormonene som er ute av kontroll ;)

Back
Topp