Kviser!

vaflerogsyltetøy

Glad i forumet
Jeg vet at dette er en teit ting å irritere seg over, og at jeg burde svulme av babylykke (og det gjør jeg). MEN JEG ER BLITT ETT PIZZAFJES!
Har aldri egentlig hatt så mye kviser, men etter at jeg ble gravid kommer det en ny kvise ca hver morgen. Hyl.styles/default/xenforo/hmh.gif

Noen andre som har opplevd det samme?

Har ikke opplevd selv, men vet av mange som har opplevd det. Dessverre kommer det av hormonene, og det går heldigvis over etterhvert :)

Samme her! Først hadde jeg et skikkelig utbrudd tidlig i svangerskapet (husker ikke uke) og nå et nytt utbrudd i uke 11:sour: skikkelig kjipt:grumpy:

Jeg vet at dette er en teit ting å irritere seg over, og at jeg burde svulme av babylykke (og det gjør jeg). MEN JEG ER BLITT ETT PIZZAFJES!
Har aldri egentlig hatt så mye kviser, men etter at jeg ble gravid kommer det en ny kvise ca hver morgen. Hyl.styles/default/xenforo/hmh.gif

Noen andre som har opplevd det samme?

Samme her. Nesten ingen kviser til vanlig, men nå ser jeg ikke ut :/

Fått mange akkurat i hårfestet/panna, bak øyra og på halsen. Er heldigvis plasser som kan skjules, men klarer ikkje å la det vere i ro...
Hadde det verre sist gang, så håper det ikkje blir verre

Har aldri slitt noe særlig med kviser men nå har jeg fått helt sykt mye kviser/nupper på brystene :confused:

Ikke så mye kviser enda... Husker jeg fikk det på slutten med førstemann, så det kommer vel etterhvert denne gangen også :p

Jeg også. Føler meg helt forferdelig i kombinasjon av kviser og total mangel på farge som følge av ekstrem kvalme de siste ukene. Masse rundt munnen og i tinningen. I går bemerket til og med bomusdatteren min på 4 at jeg var så "skitten" i ansiktet! Håper de forsvinner veldig snart :(

Back
Topp