KVISER!!!

Laura

Glad i forumet
Holder på å bli sprø!! Har fått helt sinnsykt uren hud den siste uka! Syntes det kommer kviser overalt om dagene :-( kan ikke huske at det var så ille sist :-/ håper virkelig det roer seg, ellers kommer jeg til å se ut som en kjøttkake iløpet av dette svangerskapet :-o

Håper det roer seg for deg!

Her har jeg vært plaget med mye kviser i mange år, så det er ikke noe nytt her foreløpig, tenkte jeg kunne få fin hud i svangerskapet:)

Har fått 300 små nupper i huden selv.. det sies at de som får kviser under svangerskapet får jenter :) så det styrker bare min "indre følelse" på at jeg får ei lita jente :) hihi

Masse kviser her i gården og :-( Tenkte kanskje det var pga pcos, men kan selvfølgelig skyldes graviditeten i deg selv og. Kjipt uansett hva som forårsaker det....

Gruuuusomt her og.. Var sånn med frøkna også! Ble bare verre og verre... Helt forferdelig!

Har fått 300 små nupper i huden selv.. det sies at de som får kviser under svangerskapet får jenter :) så det styrker bare min "indre følelse" på at jeg får ei lita jente :) hihi
Kanskje det blir jente her igjen da. Har mer kviser nå enn det jeg hadde med hu i begynnelsen. Men ble en kjøttkake til slutt. Heldigvis for meg er det en ansiktsvask som fungerer kjempe fint på huden min.

Fått en del kviser her i gården også...
Føler med deg! :-)

Hadde masse kvise i begynnelsen av forrige svangerskap, å då venta eg ein gut. Har hatt litt kvise no og, kjeme og går :confused:

En liten trøst at vi er fler :-P
Fikk en del kviser sist også, kan bare ikke huske at jeg fikk så mye så tidlig. Huff, håper jeg finner noe som funker snart :-P ser jo ut som en hormonell fjortiss

Back
Topp