Kviser?

Mie

Flørter med forumet
Har hatt ganske fin hud hele svangerskapet, men de siste dagene har det poppet fram en haug med kviser! Kan dette ha noe med svangerskapet å gjøre? Er det noe hormonelt som skjer nå mot slutten?

Samme har skjedd med meg :/
Hadde en del urenheter i begynnelsen, å nå har de komt tilbake igjen :s
Kanskje det har noe med at hormonene er på topp nå? :p håpet viiirkelig at di forsvinner igjen!!

Jeg hadde litt uren hud i starten, men det har ikke kommet igjen...

Har slitt litt med urenheter i hele svangerskapet. Legen sa at det var hormonellt og at det varierte voldsomt for person til person, noen kunne få den fineste huden de noen gang har hat men andre kunne få den verste...

Sent from my iPhone using BV Forum

Var bare i starten til meg også. Har ikke kommet tilbake ennå. Fikk beholde den fine huden etter fødslene sist også.

Kviser er kjipt.

jeg sliter generelt med hakeområdet, men nå er det verre enn vanlig. Skjønnhetspleieren jeg var hos på torsdag sa at det området påvirkes hormonelt av underlivet, så det er stor sannsynlighet for at det har med svangerskapet å gjøre, ja. Skjer jo et og annet der nede ;)

jepp da,med gutt i magen har jeg hørt så er man kvisete før og etter fødsel..stemte på meg med storebror hvertfall,jeg så ikke ut...Har en del kviser nå også og bare venter på etter fødsel med kvise tull:(

jepp da,med gutt i magen har jeg hørt så er man kvisete før og etter fødsel..stemte på meg med storebror hvertfall,jeg så ikke ut...Har en del kviser nå også og bare venter på etter fødsel med kvise tull:(

Dessverre akkurat samme erfaring her :(

Back
Topp