Gi meg styrke!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere svære på hake og kinn. Føler meg ikke særlig fresh. Håper det gir seg her og etterhvert. Og jeg som så så frem til glatt hud. Sist svangerskap hadde jeg silkehud med roser i kinn (eller noe sånn... )Har heldigvis roet seg litt hos meg. Er jo så kjedelig
Godt å høre det er flere! Litt trøst i det..! heldigvis er set jo en god grunn bak! Men guri meg det er kjipt å stryke seg over et klumpete, betent ansikt... (Mulig det føles verre enn det er, men det er jo MIDT i ansiktet. Kan jeg få de en annen plass i stedet takk?)Bah, hater de!! Håper de forsvinner snart..!
Har på kinn, hake og kjevepartiet.. Irriterende! men bruker pattesalve helt fantastisk.. Fått på rygg og nede ved truse kanten på ryggen :/
Er no skikkelig ditt! Jeg var på apoteket å kjøpte kremer til nærmere 600kr, men ser ikke ut til å hjelpe så himla mye har hjelpa litt men syns absolutt de snart kan gi seg, eller heller komme ett annet sted!Godt å høre det er flere! Litt trøst i det..! heldigvis er set jo en god grunn bak! Men guri meg det er kjipt å stryke seg over et klumpete, betent ansikt... (Mulig det føles verre enn det er, men det er jo MIDT i ansiktet. Kan jeg få de en annen plass i stedet takk?)
Tenker du på den grønne store salva som man får kjøpt på Felleskjøpet ogsånn?Har på kinn, hake og kjevepartiet.. Irriterende! men bruker pattesalve helt fantastisk.. Fått på rygg og nede ved truse kanten på ryggen :/
Ja den som er til patter til kyr ja helt fantastisk.. Bruker den på kidden også.. Fantastisk til kviser, eksem og psoriasis. Anbefales på det sterkeste å kjøpe. Og billig!! vennesla netthandel kjøpte jeg den på. Fikk den etter to dagerTenker du på den grønne store salva som man får kjøpt på Felleskjøpet ogsånn?
Jeg slet veldig med kviser i forrige svangerskap, og syns uten tvil at den urene huden var det verste med å gå gravid sist. Ved positiv test denne gangen gikk jeg derfor til innkjøp av rense- og fuktighetskremer på apoteket, og renser og smører huden morgen og kveld. Prøver i tillegg å kutte ned på sukkerinntaket og drikke mye vann. Så langt er jeg veldig lite plaget med kviser og er veldig fornøyd med det Det kan jo selvfølgelig være tilfeldig, men jeg tør ikke slutte nå