Kviser...!!!!!

Bah, hater de!! Håper de forsvinner snart..!
Godt å høre det er flere! Litt trøst i det..! ;) heldigvis er set jo en god grunn bak! Men guri meg det er kjipt å stryke seg over et klumpete, betent ansikt... (Mulig det føles verre enn det er, men det er jo MIDT i ansiktet. Kan jeg få de en annen plass i stedet takk?)

Har du prøvd å rense og bruke krem for å se om det hjelper? Jeg begynte nemlig med MD peeling (hver gang jeg dusjer, ca annenhver dag) for ca to uker siden, så Dermologica krem to ganger om dagen. Hjalp på meg så om man ikke har prøvd er det jo verdt et forsøk :-) Nå er fjeset som sagt bra. Har litt på ryggen da dessverre, men heldigvis er det vinter :-)

Bruker bare produkter fra MD og Decleor til vanlig. Nå som det er ille bruker jeg bare MD. Synes nesten peelingen kjennes litt "hard" ut nå som kvisene er store å ømme. Får vel prøve å smøre med litt tolmodighet også.. Merka du noen forskjell nå i jula, når kostholdet er noe verre?

Tell me about it... Haka, og ryggen!! Masse masse!! Hat... Håper det ikke er sånn hele veien...?

Merket ingen forskjell i julen, men er nok fordi jeg sliten enormt med kvalmen og har ikke hatt mulighet til å spise annet enn det jeg har spist de siste syv ukene - brød med pålegg (ost eller nugatti), farris, vann, musli og appelsin ;) Veeeeldig variert og sunt. Nå er jeg så matlei at jeg holder på å gå på veggen.

Sliter her også møkka lei kviser!

sniker fra juli ;) ryggen min er full av kviser og flere i ansiktet! det ser så fælt ut!! direkte ufint :( håper virkelig det gir seg etterhvert! :/ mannen smører med rensekrem på ryggen noen ganger i uka, men syns ikke at drt hjelper :(

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Har på kinn, hake og kjevepartiet.. Irriterende! :p men bruker pattesalve helt fantastisk.. Fått på rygg og nede ved truse kanten på ryggen :/

Godt å høre det er flere! Litt trøst i det..! ;) heldigvis er set jo en god grunn bak! Men guri meg det er kjipt å stryke seg over et klumpete, betent ansikt... (Mulig det føles verre enn det er, men det er jo MIDT i ansiktet. Kan jeg få de en annen plass i stedet takk?)
Er no skikkelig ditt! Jeg var på apoteket å kjøpte kremer til nærmere 600kr, men ser ikke ut til å hjelpe så himla mye:p har hjelpa litt men syns absolutt de snart kan gi seg, eller heller komme ett annet sted!:p

Tenker du på den grønne store salva som man får kjøpt på Felleskjøpet ogsånn?:)
Ja den som er til patter til kyr ja :p helt fantastisk.. Bruker den på kidden også.. Fantastisk til kviser, eksem og psoriasis. Anbefales på det sterkeste å kjøpe. Og billig!! :D vennesla netthandel kjøpte jeg den på. Fikk den etter to dager:)

Da skal jeg kjøpe sånn:) men tar du den på om natta før du legger deg? Eller om morgenen? Har brukt den på hendene før å jeg syns den er kjempe go, så håper den funker!:)

Jeg slet veldig med kviser i forrige svangerskap, og syns uten tvil at den urene huden var det verste med å gå gravid sist. Ved positiv test denne gangen gikk jeg derfor til innkjøp av rense- og fuktighetskremer på apoteket, og renser og smører huden morgen og kveld. Prøver i tillegg å kutte ned på sukkerinntaket og drikke mye vann. Så langt er jeg veldig lite plaget med kviser og er veldig fornøyd med det :) Det kan jo selvfølgelig være tilfeldig, men jeg tør ikke slutte nå ;)

Jeg slet veldig med kviser i forrige svangerskap, og syns uten tvil at den urene huden var det verste med å gå gravid sist. Ved positiv test denne gangen gikk jeg derfor til innkjøp av rense- og fuktighetskremer på apoteket, og renser og smører huden morgen og kveld. Prøver i tillegg å kutte ned på sukkerinntaket og drikke mye vann. Så langt er jeg veldig lite plaget med kviser og er veldig fornøyd med det :) Det kan jo selvfølgelig være tilfeldig, men jeg tør ikke slutte nå ;)

Mistenker sukkerinntaket litt... Er flink med renserutinene. Vet du om du får samme kjønn på babyen denne gang? Tenker dette svangerskaper er ganske ulikt sist, og lurer på om det kan være en sammenheng.

Det har roa seg litt nå, men jeg fikk veldig på halsen og under haka. Jeg klarer ikke la være å pelle heller, så de forsvinner aldri...

Back
Topp