PuseBebi Nybakt mor for første gang Juli13-jentene 24 Aug 2013 #1 Andre som plutselig har fått masse kviser etter fødselen? ---------------------------- Fødte en gutt 20. juli ❤
Andre som plutselig har fått masse kviser etter fødselen? ---------------------------- Fødte en gutt 20. juli ❤
Frøken Fryd Elsker forumet Juli13-jentene 24 Aug 2013 #2 Jupp...eller ikke kjempemange, men et par. Bemerker det siden jeg ALDRI har det til vanlig ♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
Jupp...eller ikke kjempemange, men et par. Bemerker det siden jeg ALDRI har det til vanlig ♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
PuseBebi Nybakt mor for første gang Juli13-jentene 24 Aug 2013 #3 Hadde ingen i svangerskapet, men nå har jeg fått rundt munnen, og det er vel hormonelt... Håper det går over. ---------------------------- Fødte en gutt 20. juli ❤
Hadde ingen i svangerskapet, men nå har jeg fått rundt munnen, og det er vel hormonelt... Håper det går over. ---------------------------- Fødte en gutt 20. juli ❤
L ~lykkelig med barn~ Elsker forumet Juli13-jentene 25 Aug 2013 #5 Nei. Men synes babyen får mer og mer! Er det normalt? Trodde de skulle forsvinne jeg?
Amahel Forumet er livet Juli13-jentene 25 Aug 2013 #6 Har fått ei og to her og der. Men ikke så mye at det har plaget meg. ❤ Prinsen født 3.juli ❤
Lillian84 Elsker forumet Juli13-jentene 26 Aug 2013 #8 Jeg har også fått noen på haka og rundt munnen. Kjedelig! ❤ Emil 13.juli -13 ❤ ❤ Theodor 6.mai -10 ❤