Kviser.....!

MartineElida

Andre møte med forumet
Ser jammen ikke ut om dagene..
Føles som jeg er i puberteten igjen med disse kvisene.
noen flere som lider av disse hehe
og noen tips på hva som kan fdøde vekk? :)

Ser jammen ikke ut om dagene..
Føles som jeg er i puberteten igjen med disse kvisene.
noen flere som lider av disse hehe
og noen tips på hva som kan fdøde vekk? :)
Jepp, siste to ukene. Jeg kjøpte clinique sin renseserie igår å håper det hjelper :-)

Fikk en raptus med kviser jeg også, og det er neimen ikke moro :-(. Holde huden ren med gode produkter, og være nøye med hygienen hvis du faller for fristelsen til å klemme. Vaske hendene før/etter, og rense huden godt. Vaske sminkekostene, og kanskje unne seg litt ekstra gode produkter fra parfymeriet eller apoteket. Kan anbefale Cosmica fra apoteket, og Clarins fra parfymeriet. Viktig at huden ikke blir tørket ut også, for da produserer den mer fett og kviser, særlig de vonde underjordiske. Var mer nøye med renholdet nå da jeg fikk seks på en gang, på haken, og det ga seg etter fire dager.

Kom over flere artikler om at melkeprodukter kan påvirke kviser.. sluttet med dette for noen uker siden å har blitt myye bedre! Falt for fristelsen for sjokkis og melk i helgen å nu har det dukket opp overalt :o så ikke mer melk på meg fremover....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kom over flere artikler om at melkeprodukter kan påvirke kviser.. sluttet med dette for noen uker siden å har blitt myye bedre! Falt for fristelsen for sjokkis og melk i helgen å nu har det dukket opp overalt :o så ikke mer melk på meg fremover....

Vanlig melk også??? Jeg har begynt og drikke forferdelig mye melk pga halsbrann

Renser hver morgen og kveld å bruker ikke mye sminke for tiden,
jeg elsker sjokolade, yoghurt og melk så tanken på uten det skremmer meg :O får heller bare gjemme meg inne hehe

Vanlig melk også??? Jeg har begynt og drikke forferdelig mye melk pga halsbrann

Ja vanlig melk er værst:o 1-2 dager etterpå ser jeg nesten ut som et pizzatryne!! så går det vell nesten en uke så er huden min nesten kvisefri :)

Renser hver morgen og kveld å bruker ikke mye sminke for tiden,
jeg elsker sjokolade, yoghurt og melk så tanken på uten det skremmer meg :O får heller bare gjemme meg inne hehe

aah veet, melk e jo helt sykt godt!! etter jeg ble gravid har det bare blitt ekstra godt:D så er virkelig slit å holde seg borte fra det... :/ :(

Ikke ansiktet her, men brystkassa! Ser ikke ut!

Basiron har vært redningen min, helt fantastisk, men brukes med måte under graviditet og bare etter 12 uker. Kjøpes på apoteket.

Jøss visste ikke at melk gir kviser.. Litt for glad i det.
Her har jeg masse på brystet og haka/halsen.. Blir gal!! :s

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Ut ifra det jeg har lest er det et hormon i melka som kan påvirke det.. utrolig kjedelig! Har sliti helt fra ungdomskola med kviser, prøvd alt av kremer og medisiner.. ble enda verre etter jeg ble gravid.. for meg er det eneste som har fungert å kutte ut melk.. så etter såå mange år føle jeg huden er mye bedre :D

Back
Topp