Kviser

Jeg fikk endel for et par uker siden.. Nå kommer en her og der. Ingenting er som å føle seg som en fjortis igjen;)

Jeg også.. Nå sliter jeg ltt med uren hud fra før av, men å er det mye verre:-p

Jeg også.. Nå sliter jeg ltt med uren hud fra før av, men å er det mye verre:-p
Samme her :( forrige graviditet var ille, med under ammingen ble det helt fryktelig - huden min tålte det rett og slett ikke, jeg så ut som en kjøttkake i fjeset, på halsen, brystet og ryggen. Det var så smertefullt at jeg ikke fikk sove. Ammet likevel i 6 mnd, men fulgte deretter legens råd og sluttet. Håper ikke det blir like ille denne gangen, for jeg ønsker virkelig å amme.

Samme her!!! Men greier å holde det i sjakk med decleor og mdformulations. Thank god!! Nå har jeg bare litt småkviser på halsen og er på haken :)

OH YES!!! jeg pleier ha 1 til vanlig innimellom. i går tellte jeg.. 16!!!!! fy fader, er helt jævlig

Ja!!! Har fått noen på haka som aldri forsvinner! Grrr :confused:

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Samme her :( forrige graviditet var ille, med under ammingen ble det helt fryktelig - huden min tålte det rett og slett ikke, jeg så ut som en kjøttkake i fjeset, på halsen, brystet og ryggen. Det var så smertefullt at jeg ikke fikk sove. Ammet likevel i 6 mnd, men fulgte deretter legens råd og sluttet. Håper ikke det blir like ille denne gangen, for jeg ønsker virkelig å amme.
Huff.. Stakkar. Det hørtes fælt ut..
jeg er heldigvis ikke så ille. Mye kviser i anikt, bryst og rygg men er ikke smertefult. Håper du slipper billigere unna denne gangen:-)

Sliter også med kviser. Både i ansiktet, i nakken/øverste del av ryggen + brystet.

Var slik forrige graviditet også.

Back
Topp