Kviser!!!

PepsiMax^^

Betatt av forumet
Andre som er plaget av kviser??? Føler jeg er 13 år igjen.. Ser ikke ut :-/ uff.. Håper ikke det blir sånn resten av svangerskapet!

Jaa, å di kommer på di mest ugunstige plassene!!:) har aldri hatt kviser før, nå bare plopper di ut, tur etter tur:) smører tannkrem på di på kveldene, så er i borte dagen etterpå. :) forutenom di som aaaldri kommer frem, å bre ligger der å svulmer under huden:p

Jepp! Jeg har fått hormonkviser allerede, var plaget sist og, gremmes over nyfødtbildene til sønnen min :P Ser ut som den fjortisen der jeg ligger med gutten min i armene og de modne kvisene i trynet.. fyyyysj :(

Uff, ja, ikke noe gøy! Håper bare de forsvinner snart! Så de kan vare til fødselen da altså? Søren.. Hehe..

Det begynner å bli litt bedre nå, men har fortsatt noen herlige kviser i ansiktet! Er jo verre enn i tenårene...

melder meg på denne .. :D godt vi er flere :=)

Fysj ja..kviser her og der..

masse kviser ja! ganske kjedelig i grunn.. forrige sv.skap hadde jeg jo såååå fin og ren hud! (:

Jeg har hørt at kvise-hud gir jentebaby ;)

hehe jeg har hør at kviser gir guttebaby, for guttebabyen `stjeler` sin mors skjønnhet ;) hadde fiin hud når jeg gikk med jente i magen, aldri hatt så fin hud, hverken før eller etterpå :) så blir spennende å se hva som stemmer da:)

Godt å høre at det ikke er bare meg!! Jeg har noe helt sinnsykt med kviser. På armen til og med. Armen liksom, synes det er ekstremt denne gangen i forhold til de andre svangerskapene. Måtte det gå over:)

Jaa, å di kommer på di mest ugunstige plassene!!:) har aldri hatt kviser før, nå bare plopper di ut, tur etter tur:) smører tannkrem på di på kveldene, så er i borte dagen etterpå. :) forutenom di som aaaldri kommer frem, å bre ligger der å svulmer under huden:p

Takk for tannkremrådet! Har aldri hørt om det før, men det fungerer jo :D

Har masse småkviser her, satser på at de gir seg etter hvert.

Andre som er plaget av kviser??? Føler jeg er 13 år igjen.. Ser ikke ut :-/ uff.. Håper ikke det blir sånn resten av svangerskapet!
Oppppsssss. Jg sliter mildt sagt md kviser til vanlig mn nå under svangerskapet er de helt borte. Gruer mg til de popper ut igjen :( Dt er nok hormoner som surrer rundt :(

Masse her og :confused: Aldri vært plaget av kviser..men overlever vel noen måneder :)

Back
Topp