Kviser

Nr2bergen13

Blir kjent med forumet
HarHate aldri vært plaget noe særlig med kviser men etter at jeg ble gravid så har jeg fått så mye rundt munnen spesielt. Noen andre som opplever dette? Tips til produkter som hjelper?

Har fått masse små kviser på ryggen, og et par store i trynet :p
Har også et to veldig tørre partier ved munnvikene (ser ut som jeg har munnsår innimellom når det er mest rødt) :p
Har ikke prøvd med noen produkter mot kviser så kan ikke hjelpe deg der desverre.
Håper noen andre har gode råd til deg :)

Jeg har heller ikke vært plaget noe særlig med kviser, men etter jeg ble gravid popper de frem - spesielt i tinninga. Jeg bruker L'orèal Perfect clean Soft scrub (fås kjøpt på bl.a. H&M) når jeg dusjer (dog ikke hver dag). Det har hatt litt effekt på meg. I tillegg tenker jeg at mye sukkerholdig mat/snop/brus bidrar til kviser, så kan være lurt å prøve å begrense inntaket av dette.

Lykke til!

Jeg har også flere kviser nå... Spesielt i nærheten av hårfestet i fjeset. Og noen store ellers i ansiktet også innimellom. Feks ved øyenbrynet og midt på kinnet nå :-S

Arg...... Ingen tips dessverre....

Jeg får kviser på haka! Og nå har det også kommet en i panna, og en ved munnviken. Jeg hadde det forrige svangerskap også, så var ikke så uventet.
Leste et sted at haka har sammenheng med livmoren (!?), så det er vanlig å få kviser der når man er gravid.

Ingen råd, for jeg lar de bare være selv. Eller, jeg prøver å la de være. Hi hi! ;-)

Jeg spiser egentlig ganske sunt. Mest fordi at jeg har vært så kvalm at jeg orker kun mat med lite fett og sukker:) er i alle fall en fordel med kvalmen. Men kvisene kommer selv om. Satset på at ikke jeg får så mange flere. Husker ikke hvordan det var i forrige svangerskap:)

Jeg har fått endel nupper og en og annen kvise. Det skyldes nok hormonforandringene under graviditeten mer enn hva man spiser, og er nok bare en del av det å være gravid. Bruk gjerne gode renseprodukter og en ansiktskrem som ikke er for fet og tetter igjen porene (men den må gjerne inneholde mye fuktighet - huden trenger masse fukt om vinteren).

masse kviser her også, et av de første tegnene på at jeg var gravid.. samme som forrige gang.. men desverre ingen gode tips :confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp