Kviser

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ja, da har kvisene begynt å komme på haka. Hi hi!
Det er ikke så mange ennå, men de er der.
SKyldes det hormoner, og er det et positiv tegn?

Ellers har jeg begynt å bli småkvalm når jeg er sulten. Mest på kvelden da.
Flere som har kveldskvalme?

Jeg hadde mange kviser med nr 1 :) jeg sliter veldig med kveldskvalme, eller jeg kan vell kalle det døgnkvalme, da jeg har det hele døgnet :confused:

Jeg hadde mange kviser med nr 1 :) jeg sliter veldig med kveldskvalme, eller jeg kan vell kalle det døgnkvalme, da jeg har det hele døgnet :confused:

Døgnkvalme. Nå føler jeg med deg! Klarer du å spise noe?
Godt å høre at flere har/har hatt kviser. Jeg er brått tenåring igjen. Hi hi! :-)
Neida, så ille er det ikke.

Jeg har begynt å få litt mer uren hud, det skyldes nok hormonene ja.
Jeg kan like gjerne være kvalm om kvelden som om morgenen, eller midt på dagen, eller om natten. Gleder meg til det går over!

Døgnkvalme. Nå føler jeg med deg! Klarer du å spise noe?
Godt å høre at flere har/har hatt kviser. Jeg er brått tenåring igjen. Hi hi! :-)
Neida, så ille er det ikke.

Jeg spiser en del kjekser.. og drikker cola, det hjelper :)
Når jeg har dette i magen er det bare å spise.. jeg må foresten spise skikkelig mat, om ikke spyr jeg bare verre...

Jeg sliter med kveldskvalme. Ellers på dagen kan jeg holde det i sjakk ved å spise lite, ofte og riktig, men når kvelden kommer så er det lite som hjelper.

Om kviser er et positivt tegn kan vel diskuteres :D Det betyr jo at hormonene jobber i kroppen, og det er jo bra, men jeg føler meg skikkelig stygg for tiden, så det sitter langt inne å kalle det positivt :D

Jeg og har begynt å merke kvisene. Ikke så mye i fjeset heldigvis, men har fått litt på ryggen og brystet. Ikke særlig vakkert akkurat!

Jeg sliter med kveldskvalme. Ellers på dagen kan jeg holde det i sjakk ved å spise lite, ofte og riktig, men når kvelden kommer så er det lite som hjelper.

Om kviser er et positivt tegn kan vel diskuteres :D Det betyr jo at hormonene jobber i kroppen, og det er jo bra, men jeg føler meg skikkelig stygg for tiden, så det sitter langt inne å kalle det positivt :D

Hi hi! Så utrolig bra sagt! :-)
Vakkert er det jo riktignok ikke, men positivt for kroppen da; at det skjer ting! :-)

Jeg har fått masse kviser på ryggen !! Og på brystet av alle plasser. Pleier ikke å ha kviser, så tenker det er mere enn nok av hormoner som koser seg hos meg nå.

Kveldskvalme? JA ! Det er grusomt, Merket det vær kveld. Da går jeg fra å ha lyst på alt, til absolutt ingenting. Spyr ikke, men får masse vann i munnen. og alt lukter vondt !

Jess, komt her og... Ser ut så de er skikkelig kneppeklare, men fy å vondt det er å være borti de .. Så får bare gå med de som de er :P

Ja, det begynte for noen uker siden, nå ser jeg ikke ut!!

Ja, da har kvisene begynt å komme på haka. Hi hi!
Det er ikke så mange ennå, men de er der.
SKyldes det hormoner, og er det et positiv tegn?

Ellers har jeg begynt å bli småkvalm når jeg er sulten. Mest på kvelden da.
Flere som har kveldskvalme?
jeg har akkurat det samme.. kviser på haken og har vært litt kvalm om morgenen.. men går over.. men om kvelden er værst.. men tar det med ett smilllll!! tja oki( ikke alltid da) men gleder meg til sommeren!

Kviser på haka og brystet, ulekkert! Med liker din innstilling om at deg faktisk er positivt, det er jo sant:)
Ellers kvalm døgnet rundt.. gleder meg masse til sommeren!! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har i grunnen aldri vært plaget mye med kviser. Fikk noen få akkurat rundt mens, men det har aldri vært plagsomt på no vis.. Etter jeg ble gravid kom det en del i tinninga (av alle plasser) og så fort noen forsvinner, dukker det opp nye! Og mellom puppene... Hvis jeg blir svett og varm popper de frem som bare det! I tinninga får jeg dekket over med håret mitt.. men mellom puppene lyser de liksom opp. Lett frustrerende da det begrenser hva slags tøy jeg kan ha på.

Back
Topp