KVISER!!!

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Jeg blir gal. Nesten aldri fått kviser, ikke fikk jeg det de to forrige svangerskapene. Men nå, så popper dem opp, ene etter den andre.....AAAAAHHHHH!!!!!

haff ja.Sånn har jeg det å, får veldig mye i hodepunn ved tinningen osv. PLGAGSOOOOMT!!!!

Isj...plagsomt ja. Er så heldig så jeg får det ved munnen jeg....ser ikke akkurat koselig ut :/

huff, DET er møkk da eller. sånn sett er jeg heldig, får dem alltid ved panna eller tinningene. veeeeeldig sjelden jeg får mitt i tryne eller ved munn :P :D

Ja da er du heldig :)

Jeg har dem overalt jeg. :(

Har også vært veldig plaget med kviser! Og så er det akkurat som om kvisene er sprekke klare innen det har gått en time(!) Rekker ikke få med meg at de er på vei ut engang før jeg kan ta de:-P

huff, jeg og hadde det sånn for noen uker siden. Midt på kinnet, på øyelokket, på hofta, på leggen!! Ser ut til at det har minska her nå iallefall. Heldigvis finnes I.d makeup, skjuler det meste :)

Jeg har vært helt kvisefri en stund, men nå begynner det å dukke opp små kviser overalt! Ikke bare i ansikte men også flere steder på kroppen. Du er altså ikke alene ;)

Godt å vite :) Håper det bare gir seg snart.

Jeg har fått massevis ved munnen og på kinnet.. Gleder meg ikke veldig til julebord når jeg ser sånn ut..

Oi da.....nei da er det ikke noe særlig å dra bort.

kviser, nupper og stygg rød hud....ææsj....Har brukt este laudee dagkrem, nattkrem og rensekrem, det hjelper litt, men føler meg fortsatt som en fjortis...og jeg har aldri vært plaget av kviser før!!

Samme her. Fått flere kviser. Store kviser. Flere midt på kinnet og flere på halsen. VEEEEELDIG frustererendes. Føler meg Uvakker for tiden.

Hvis jenter tar ifra morens sjønnhet under graviditeten, så må det være ei jente jeg har i magen.. hehe... Når jeg gikk med gutten følte jeg meg vakker nemmelig. Nå føler jeg meg som et dass.. hehe

ikke vært særlig plaget med kviser, men nå så har det poppet ut noen på et par dager, rundt med nesen og haken... fryktelig irriterrende, føler meg som en fjortis hehe

Back
Topp