Kviser

Lizz83

Gift med forumet
Jeg sliter sånn med kviser (ja, de kommer pga graviditeten), men er det noen som har tips til renseprodukter som er bra?
Jeg har tørr og sensitiv hud - med kviser

Kjedelig! Jeg også har fått mer kviser nå. Jeg hadde mye kviser i ungdommen, og da var Basiron min beste venn. Det er mulig den blir litt sterk for deg hvis du har tørr og sensitiv hud. Det er krem som du smører på kvisene, det er ikke rensing. Tror ellers at Avène har noen veldig gode tilsvarende produkter som er for mer sensitiv hud.

Jeg har bruker avene sine produkter nå, men de fungerer ikke optimalt lengre. Fuktighetskremene er ikke fete nok heller. Så nå må jeg bruke A-derma sin bodylotion i ansiktet (vi har den til datteren vår fordi hun sliter med tørr hud). Men kanskje A-derma har noe til ansiktet? Hmmm... Det må jeg sjekke neste gang jeg skal på apoteket

Jeg har også tørr og sensitiv hud.. Har prøvd masse rart av kremer og alt.. Var innom Bodyshop og fikk kjempe god hjelp til å finne rens og krem tilpasset min hud.. Men det som funker aller best på min hud, det er faktisk pattesalve med bivoks. Ja, du leste rett, pattesalve med bivoks, som egentlig blir brukt til kyr. Er utrolig mange som bruker den mot eksem også. (inkludert meg), og det funker!!!

sliter også sterkt med kviser, veskefylte såre nupper, men de er ikke alle som kviser, og ingen ting funker. håper noe av det dere bruker funker på dere. her blir det kunn borte når babyen er ute.. =)

Back
Topp