Kviser

Maria med 2 små

Forumet er livet
Ja nå er haken min full av store hormon kviser :(
Ikke så morro. Noen som sliter med det samme og kanskje har noen råd?

Jeg har også fått mer kviser. på haka, på ryggen og brystkassa :-/ Hadde det i begynnelsen i forrige sv.skap også. Gikk over etterhvert heldigvis. Har nok med hormonforandringene å gjøre. 

Jeg og har fått mange men mest på ryggen..... Ikke morro, og ikke lett å "fikse" selv heller.... Har ingen tips desverre, siden det er hormoner på ville veier. Jeg var ikke slik med jentene mine, så håper at dette er et gutte tegn jeg da:)

jeg har fått en del mer kviser..bare i ansiktet.. men de kom spesielt etter eg slutta på p-pillene da..men og etter jeg ble gravid.
jeg pleier å vaske ansiktet med rensekrem, rensevann og krem morgo og kveld. tar og en pad med sånn rensevann når jeg kommer hjem fra skole/jobb, viss jeg har sminke på, så jeg slipper å ha det på lengre enn nødvendig ;)
ble litt desperat for et par uker siden.. for da var det så ille! så eg bestilte "pro active solution" som de selger på tv shop! og ja eg syns kanskje de fungerer.. for det har blitt mindre utbrudd.. men vet jo ikke om det har noe med de produktene å gjøre da..men gøy å teste alt.. (men ble litt lurt av størrelsen på flaskene da.. for de er mye større på tv'n :P )

men tror en bare må prøve ulike produkter eller drikke mye vann og ete sund mat.. ellers går vel denne perioden over forhåpentligsvis! men merker selvtilliten er på bånn når de er på det værste! :(

Kviser... CHECK!!
Har fått en svær innebygd midt mellom øya, ikke så mange i ansiktet ellers ennå, men brystet og ryggen er full.. hadde mye kviser sist også, men det gikk over etterhvert da :)

Back
Topp