Kviser!

Mjølkesjokolade

Gift med forumet
Sliter skikkelig med kviser eg.. [&o] Og berre pga dei synke sjølvtiliten masse.. hata dei! Ser ut so eit jævla pizzatryne.. [8D] Har prøvd det meste.. Trur eg..
Nokon som har noko tips å komme med?

¨

den der serien de selger på tv shop er kjempe bra[:)] du vil nok få en del kviser i begynnelsen for den tømmer huden for drit så får du fin hud etterpå (i hvertfall de jeg vet som har prøvd den)[;)]

ORIGINAL: SweetCherry

den der serien de selger på tv shop er kjempe bra[:)] du vil nok få en del kviser i begynnelsen for den tømmer huden for drit så får du fin hud etterpå (i hvertfall de jeg vet som har prøvd den)[;)]

K heite den ? [:)]

For all del ikke prøv Proactive!! Den vil kun tørke ut huden din! Vil anbefale på det sterkeste MD Formulations. Denne serien selges i hudpleiesalonger, men du kan få kjøpt den billig på nett. Prøv deres rens, skrubb og serum (finnes også for sensitiv hud hvis du har det). Det har hjulpet stort hos meg[:D]. Lurt å finne ut hva slags hudtype du har, slik at du finner produkter som er tilpasset din hud. 

kutta ut sukker?

ORIGINAL: Sweet Dreams

kutta ut sukker?

Et igrunn ikkje so masse sukker..
Men merka etter eg f.eks ha drukke litt cola, da dukka dei opp med ein gang..

ORIGINAL: *LC*

For all del ikke prøv Proactive!! Den vil kun tørke ut huden din! Vil anbefale på det sterkeste MD Formulations. Denne serien selges i hudpleiesalonger, men du kan få kjøpt den billig på nett. Prøv deres rens, skrubb og serum (finnes også for sensitiv hud hvis du har det). Det har hjulpet stort hos meg[:D]. Lurt å finne ut hva slags hudtype du har, slik at du finner produkter som er tilpasset din hud. 

denne har jeg også prøvd og den var like god den syns jeg[:)]

Jeg ble veldig plaget med kviser etter jeg fikk snuppa. Jeg gikk til legen og sa at jeg var lei kvisene, og jeg fikk en resept på en krem. Den funket kjempebra, men den ble jo tom etter hvert, og kvisene kom tilbake.
Nå har jeg vært å kjøpt Spotless-serien fra ACO, og den funker kjempebra! Ser forbedringer i huden bare etter noen dager, så jeg er kjempefornøyd [:)] Den er ikke så dyr heller, og fuktighetskremen er bare helt fantastisk, føler meg så fresh, selv om jeg ikke har sminke på [:D]

ORIGINAL: Puskinella

Jeg ble veldig plaget med kviser etter jeg fikk snuppa. Jeg gikk til legen og sa at jeg var lei kvisene, og jeg fikk en resept på en krem. Den funket kjempebra, men den ble jo tom etter hvert, og kvisene kom tilbake.
Nå har jeg vært å kjøpt Spotless-serien fra ACO, og den funker kjempebra! Ser forbedringer i huden bare etter noen dager, så jeg er kjempefornøyd [:)] Den er ikke så dyr heller, og fuktighetskremen er bare helt fantastisk, føler meg så fresh, selv om jeg ikke har sminke på [:D]

hvor får man kjøpt dette og hva er prisen?[:)]

ORIGINAL: stolt mamma 2008

Apoteket [:)] Jeg betalte rundt 250 kr for hudrens, toner og fuktighetskrem [:D]

De har også lettvinte løsninger, som hudrens og toner i ett, toner og fuktighetskrem i ett, et sånt serum som man kun legger oppå kvisene osv [:)]

ORIGINAL: SweetCherry

ORIGINAL: *LC*

denne har jeg også prøvd og den var like god den syns jeg[:)]

Har prøvd begge selv, og min mening: de kan absolutt ikke sammenlignes[;)]!!! Proactiv strippet huden min for fukt, som gjorde at huden ble kjempetørr. Dette gjorde at huden jobbet for å produsere mer fukt, som igjen førte til kviser - mer kviser[;)]. Den er iallefall ikke noe for sensitiv hud. Huden min ble rødflammete, sår og tørr etter å ha brukt denne[:'(]. Men som sagt, min erfaring - men har også hørt om flere som har opplevd dette.

Jeg har vært en del plaget med sånne KJEMPEkviser etter at jeg begynte på p-piller igjen for noen måneder siden.
De dagene jeg er mest plaget, har jeg brukt Mary Kay sin Extra Emolient Night Creme, den er skikkelig fet og har funka på min hud som vanligvis ikke trenger å bruke fuktighetskrem overhodet.

Gå til hudpleier, få syrekur der, som du skal bruke i både salong å hjemme. Evnt en acnekur :)
Pass på kostholde ditt, om du spiser mye usunt så prøv å kutt ned på det og heller spis sunn mat.
Pass på å rens huden morgen og kveld. Helst 2 ganger på kvelden.
Ikke klem på de.
Å husk at et produkt må prøves i helst 3 mnd før du sier at det ikke funker. Men anbefaler produkt kjøpt hos hudpleier, ikke hos apotek.
[:D]

ORIGINAL: stolt mamma 2008

Apoteket [:)] Jeg betalte rundt 250 kr for hudrens, toner og fuktighetskrem [:D]

De har også lettvinte løsninger, som hudrens og toner i ett, toner og fuktighetskrem i ett, et sånt serum som man kun legger oppå kvisene osv [:)]

takk[:)] det var en rimelig pris ja,da skal jeg ta meg en tur til apoteket å få kjøpt dette.. har en krem på resept,men skulle gjerne brukt litt mer enn bare den som kanskje kan hjelpe

æi fikk resept på nåen tabeletter av legen min. brukte de i litt over en mnd og blei mye bedre i huden av de. Men når æi slutta lei det nesten like ille igjen. (kan henne det hadde hjulpe på hvis æi brukte de lengre) Æi begynte å få masse kviser når æi blei gravid med snuppa, og blei likosm aldri bedre.[&:]

fikk resept på en krem hos legen - den funka, å er ikke plaget med kviser mer !!

husker desverre ikke hva kremen heter

kosthold, kosthold, kosthold [:)] kutt ut raske karbohydrater og sukker. Noe som er mye vanskeligere enn det kan høres ut som [:D]

Gå til legen din.
Å husk å drikk mye vann!

Jeg slet også med kviser en stund. Ikke fult så mye som du, men det poppet opp stadig vekk. Prøvde alle mulig slags produkt både dyre og billige men ingenting funket. Jeg kuttet å drikke kaffe og vips så var alt borte[:)] (får det også av mye cola, pepsi max o.l. så er tydelig koffein som gjør at jeg får det )

Back
Topp