kviser

toffen

Forumet er livet
Noen som har gode tips mot kviser? Plutselig bare overtar de all huden min, skikkelige onde store kviser[:'(] Aldri vært plaget med dette før...

Jeg er plaget med akkurat det samme![:@] Aner ikke hva jeg skal gjøre med dem.. Ser jo ut som et pizzatryne..[:'(]

Bra det ikke bare er meg da, men hva skal man gjøre liksom? Kan jo ikke se sånn ut i mange mnd til? Har alltid hørt at gravide damer STRÅLER, men kan ikke si det her nei, kviser, oppblåst og kvalm[:'(]

Heisann jenter!
Jeg er oxo plaget med kviser, men jeg har doktor scotts hud vann og smører på de morning og kveld. De hjelper faktisk. De er sprit i den slik at kvisene tørker ut. Får kjøpe den på apoteket.

hei jenter
det er veldig hormonelt, mye som skjer med kroppen å ikke så alt for mye å gjøre med

hovedregelen er å rense huden morgen å kveld å bruke en riktig dag å tatt krem ( vertfall dag krem)
for å bli bedre i huden er det fint å bruke en absorberende maske som absorberer talget i huden å nøytraliserer talgproduksjonen.

om dere ikke har råd til å kjøpe de dyreste kremene er det et must å kjøpe grønn leiere som du også får kjøpt på apoteket,
grønn leire er bra for å ta knekken på urenheter deb er rensende
legg grønn leire på kvisene å sov med det over natten,

er litt vanskelig å fortelle skjennerelt hva dere skal gjøre med huden , men fortell individuelt hva dere gjør med huden fra før, hvordan dere ser ut o.s.v. så skal jeg se om jeg kan komme med noen smarte tips til dere jenter

klem fra hudterapauten anita

ORIGINAL: Shaanett

ORIGINAL: Shaanett

Jeg er ikke plaget  [:D][:D]
*bankibordet*[;)]

Selvfølgelig skulle jeg være stor i kjeften.. Ser ut som et pizzatryne her jo[:@]

lønner seg aldri å være stor i kjeften nei.... Hehe, velkommen i klubben

ORIGINAL: Cstina20

Usj, ja, vi er flere[&:] spesielt på ryggen, små nupper..
Godt tips som FUNKER noen?[:)][:D]

sign......

ORIGINAL: pupple

ORIGINAL: Cstina20

Usj, ja, vi er flere[&:] spesielt på ryggen, små nupper..
Godt tips som FUNKER noen?[:)][:D]

sign......

på ryggen er det kjempe bra å peele,( skrubbe vekk de døde hudcellene)

ikke bruk så mye deodorant det tetter porene under aRMEN SLIK AT DET ER MYE AVFALSTOFFER  og talg som popper opp på ryggen isteden for. 

husk å tørk dere godt på ryggen når dere har dusjet, og ikke gå for lenge med svett tøy.

Back
Topp