Kviser

Ella~83

Glad i forumet
Jeg har slitt med kviser etter at jeg sluttet med p-ringen. Fikk høre av min kjære søster at når jeg bare ble gravid, ja da ville huden bli SÅÅÅ flott. Nå sitter jeg her da og merker ikke forskjell i det hele tatt. Noen som vet når huden liksom skal bli så fin? Det står i en bok jeg har om svangerskap under utvikling uke 6 at det er vanlig å få kviser dersom man vanligvis får det i forbindelse med mensen. Fant ikke noe om at det ville gå over...

Hehe de sier jo at om en venter jente så blir man litt "styggere"...fordi jenta stjeler moren sin skjønnhet...

Men selv fikk jeg masse kviser i begynnelsen av sv.skapet, har gitt seg nå. Kanskje du bare må gi det litt tid...?

hadde en del helt i begynnelsen. men nå er det en i panna. heldigvis ikke noe flere

hadde også et utbrudd for en 2-3 uker siden.
men nå er det ingenting :) *bank i bordet*

Det tror jeg er veldig individuelt......noen får mer uren hud når de er gravide, mens andre som kanskje har vært plaget med uren hud før får finere hud når de er gravide.
Men gi det litt tid, det ordner seg nok! Og så finnes det mange gode produkter som kan hjelpe hvis det ikke gir seg med det første[;)]

Godt å høre at det ikke bare er meg, samtidig som jeg ikke unner noen dette altså.

Har nettopp kjøpt masse greier fra Dr. Brandt. Dyrt som f., men det kjennes ut som noe som virker hvertfall. Har brukt fuktighetskremen før og den er hvertfall bra. Kjøpte det på strawberrynet, så da ble det ikke like dyrt som hos Estetique.

I følge det kinesiske fødselskartet, så blir det jo jente da. Hehe.. Neida.. Jeg har liksom ikke lyst til å tenke så mye på om det blir gutt eller jente ennå. Blir spennende å se når man kanskje får vite dette på UL.

hos meg er det hormonforstyrrelse så jeg kan ikke gjøre fra eller til, men syns ansiktet mitt er blitt bedre :)

Merker ikke noe fra eller til når det gjelder kviser jeg..

Back
Topp