Kviser/uren hud

Lisbethu

Lykkelig <3
Blææ, er skikkelig kvisete på skuldrene :-s Aldri før har jeg hatt så mye nupper som nå :-s

Ser også antydning i panna og det er forferdelig :o
Var ikke slik når jeg gikk med guttungen...
Flere som sliter med uren hud??

Ooh yes. Hadde jeg skulle gått på polet hadde jeg sikkert blitt legget fordi de trodde jeg kun var 14 :p har bestemt meg for å ta ansiktsbehandling når verste kvalmen har gitt seg :D

-Appen

Kvisetryne ja....Aldri hatt før... Haka, nesen, panna, kinnene...baah! Heldigvis er det bare nupper foreløbig, jeg vil IKKE ha store kviser med masse puss.. :(

Har også fått sykt fettete hud i ansiktet.. glinser 2 min etter at jeg har vaska meg...

uren hud ja:confused: huff

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kvisetryne ja....Aldri hatt før... Haka, nesen, panna, kinnene...baah! Heldigvis er det bare nupper foreløbig, jeg vil IKKE ha store kviser med masse puss.. :(

Har også fått sykt fettete hud i ansiktet.. glinser 2 min etter at jeg har vaska meg...
Enig!! De i panna kan bare være nupper trenger IKKE å få utbrudd! :p
De på ryggen er små, men æsj så hærslig ;p (føler meg litt diva akkurat nå, hahaha)

Det sies at det er et tegn på at man får jente fordi jentefosteret stjeler mors skjønnhet. Om det stemmer aner jeg ikke...

Jeg har masse kvisenupper i panna, og mange andre rare steder! Husker ikke å ha fått det med gutta, så kanskje det er jentegreier? Hehe (selv om jeg føler det blir gutt)

Men er nok bare veldig hormonelt

Jeg hadde ingenting når jeg gikk med gutten, men med jenta derimot...jeg så ikke ut!! Denne gangen har jeg også begynt å få nupper/kviser...og det er ikke noe jeg sliter med til vanlig!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp