Kviser/ubalanse etter MA og cytotec

Phis

Gift med forumet
Februarlykke 2022❄️
Junibollene 2023
Hei, fine folk<3

Måtte gjennomføre cytoteckur for 10 dager siden. Ville da vært 9+3, embryo var 6+3.

Har de siste dagene fått enormt mange kviser alle veier. Kjenner meg også mer og mer irritabel, type pms. Regner med det er hormoner i høygir nå, men hadde vært fint å høre om andre har opplevd lignende i tiden etter medisinsk abort/abort.

Har fått konstantert på ul at aborten var komplett, btw. Blødde i 6 dager og nå spotter jeg litt og drømmer om bedre tider og el om, forhåpentligvis, ikke så alt for lenge.
 
Hei, fine folk<3

Måtte gjennomføre cytoteckur for 10 dager siden. Ville da vært 9+3, embryo var 6+3.

Har de siste dagene fått enormt mange kviser alle veier. Kjenner meg også mer og mer irritabel, type pms. Regner med det er hormoner i høygir nå, men hadde vært fint å høre om andre har opplevd lignende i tiden etter medisinsk abort/abort.

Har fått konstantert på ul at aborten var komplett, btw. Blødde i 6 dager og nå spotter jeg litt og drømmer om bedre tider og el om, forhåpentligvis, ikke så alt for lenge.
Kan det vere el er på vei? Eg får ein del kviser rundt el:facepalm:
 
Kan det vere el er på vei? Eg får ein del kviser rundt el:facepalm:

Håper, håper, håper! Men, tror det er litt tidlig etter aborten? I forrige syklus når jeg ble gravid kom el på cd 16 eller 17. Spotter jo fortsatt og ingen slim. Men krysser alt for at det er på vei der fremme om et par, tre, fem dager<3 Takk for svar:)
 
Back
Topp