Kviser :-s

Myshelle

Elsker forumet
Andre som sliter med uren hud i svangerskapet? Huff.. Føler meg ikke skikkelig lekker, fått endel spesielt rundt munn/hake området. Noen som har noen råd? Tips til kremer?

Fysj ja, følte meg som en tjukk fjortis da jeg så meg i speilet i sted :s

Har heldigvis ikke utbrudd nå, men jeg sverger alltid til et av Md formulation sine serum ved krise. Kjøper den fra utlandet da den er dyr i norge.

Er en del slike kremmer man skal være forsiktig med under graviditet. Er noe hormoner i det som ikke er bra. På de som er på apoteket så står det at de ikke vet virkning og rådfør deg med lege osv. Så tørr ikke bruke noe sånt. Står det noe på den kremen du har ??

Er en del slike kremmer man skal være forsiktig med under graviditet. Er noe hormoner i det som ikke er bra. På de som er på apoteket så står det at de ikke vet virkning og rådfør deg med lege osv. Så tørr ikke bruke noe sånt. Står det noe på den kremen du har ??

Det har jeg ikke tenkt på, da jeg ikke har hatt behov enda. Men man skal f.eks være forsiktig med å oppholde seg i sollys ved bruk av den pga pigmenteringsfare. Så kan tenke meg at når man går gravid så er man jo i risikosonen for endrede pigmentering i huden - så av den årsak så er det kasnkje litt riski. På sommerstid bruker jeg den kun under kveldstell og bruker dagkrem som inneholder solfaktor, mens på vinterstid bruker jeg den dag og kveld. Skal KUN smøres på der man har kviser.

Men er ikke særlig kult med pigmentflekker i ansiktet - da er det bedre med kviser i noen uker :p

Jada, ungdomshuden er tilbake for fullt! Det er vel dessverre ikke mange råd jeg har. Man kan jo prøve å holde seg borte fra usunn mat. Ikke dekke til med sminke hele tiden, slik ar huden ikke får puste. Avslutte alle ansiktsvasker med iskaldt vann osv. Det er de kjipe rådene man hører når man er ungdom, men vet ikke om det hjelper.... Jeg har gitt litt opp merker jeg, prøver å få mest mulig frisk luft på ansiktet, og håper at sola jeg får hjelper litt ;)

Ja:( og jeg pleier aldri ha en eneste en. Men var slik sist gang jeg ventet jente også. Bruker rensende maske fra decleor og fuktighetskremen dems. Og syntes faktisk det har blitt mye bedre:)

Jeg har parfyme allergi, så bruker rensevann fra apoteket. Det er kjempe fint. De blir borte etter to dager med vask morgen og kveld. Var plaget mye i tenårene så litt kjedelig nå, spesielt siden jeg ikke sminker meg til vanlig.

Jeg har fått kviser og knusk tørr hud! Jeg føler meg så ekkel, men vet ikke hva jeg kan gjøre med det. Smører meg med fuktighetskrem flere ganger om dagen mot den tørre huden da, men føler ikke det hjelper noe særlig heller, annet enn der og da :-/

Clarins hudprodukter, eller La Prairie. Fikk en krem fra sistnevnte merke av sambo for fem uker siden, og huden er helt fantastisk:-).

Back
Topp