Kviser så store som meloner, brann i puppene,og trøtt fra en annen verden!!!

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Flere som føler seg freshe om dagen?? Her blir trøttheten bare tredd nedover hodet mitt sånn uten videre, puppene føles som har tatt fyr og det blomstrer for fult i ansiktet,men man smiler og føler seg heldig :D

Oh yes. Plaget med kviser fra før da. Men den trøttheten... jeg leverte lillemor i barnehagen og var hjemme igjen ca 9. Sov til 14. Og nå er jeg trøtt igjen og vil sove. Hahaha.

Ha ha ja jeg har sove 3 ganger i dag, og holdt på med søvn Nr 4 nå rett i sta, men gubben lurte på om ikke jeg skulle sove til natta....hadde sikkert fått til det også !

Ja det er nesten det verste, at jeg sover nok heeelt fint om natta selvom jeg sover så mye på dagen.. har vel bare behov for mye søvn da :) :D

Sover urolig om natta, og tar en liten dupp på dagen, men kjennes ut som jeg kunne sovet flere døgn i strekk.
Noen kviser har poppa opp:S melkeproduksjone er tilbake.
Ja føler seg rett utkjørt :p men d er verdt d:)
Tilbringer heller tid med gulle enn å slumre på sofaen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

hehe. er så trøtt for tida. å jeg kjemper virkelig mot trøttheten. så jeg har * bankibordet* enda ikke tatt meg en dupp på ettermiddagen!! selv om jeg gledelig kunne ha gjort det. Men min livssituasjon gjør det sånn at jeg er alene med de 4 uker i slengen. å de fortjener å ha en mor som er tilstede værende! så jeg legger meg bare tidligere . å får nok timer med søvn om natta. jeg spyr jo bare jeg kjenner en lukt . så jeg prøver å være i allefall flink med søvn om natta .

Jeg er utrolig trøtt om dagen. Sitter på jobb og tar meg i å småduppe titt og ofte, nesten flaut:oops: ellers så er kvisene på plass og puppene er så store og ømme at det er rart om ikke andre enn sambo snart ser hvor store de er og legger sammen to og to....

Back
Topp