Kviser/røde prikker på brystet

Alle gode ting er 3!

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Flere som har fått dette? Ser ut som kviser, men går ikke an å klemme de ut[emoji38] hva er dette? Er det kviser eller er det noe annet hormonelt?[emoji38] har også mye kviser i ansiktet denne gangen. Veldig "festlig". Føler meg ikke vakker akkurat! Hehe

Flere som har fått dette? Ser ut som kviser, men går ikke an å klemme de ut[emoji38] hva er dette? Er det kviser eller er det noe annet hormonelt?[emoji38] har også mye kviser i ansiktet denne gangen. Veldig "festlig". Føler meg ikke vakker akkurat! Hehe

Jeg har blitt full av kviser i ansiktet/ryggen/brystet og armene - det er små og røde kan se ut som nupper men er kviser som bare er døds irriterende!

Jeg har blitt full av kviser i ansiktet/ryggen/brystet og armene - det er små og røde kan se ut som nupper men er kviser som bare er døds irriterende!

Fjortiss-tid på nytt liksom! Hehe

Samme her. Ikke mollusker... bare minikviser eller porer med litt talg inni. Går egentlig ikke an å poppe.. sykt irriterende!

Høres ut som det samme ja! Og jeg elsker dessverre å pirke, men disse her går ikke å pirke på[emoji38] blir bare hoven og enda mer rød da[emoji38]

Back
Topp