Kviser på ryggen!!

SB84

Betatt av forumet
Før jeg ble gravid hadde jeg ALDRI kviser på ryggen, no har eg en hel haug! Noen som har noen tips om kremer som funker??

Synes det er så utrolig plagsomt og irriterende! Noen andre som har fått det etter de ble gravid? Forsvinner de:)?

23.02.2014

Jeg slet med det i starten.. Både på rygg og i nakken! Var ikke noe særlig med tanke på sommer og varme :p Nå er det borte igjen :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Er vel hormonene som gjør det, blir borte nå må har født. :s

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Er også kjempe plaget med kviser på rygg å nakke.. Kjempe plagsomt!! Håper de forsvinner!!

Sent from my iPhone

Er også kjempe plaget med kviser på rygg å nakke.. Kjempe plagsomt!! Håper de forsvinner!!

Sent from my iPhone
Dritt hormoner ;) Jeg er ikke i nakke, men øvre del av rygg og skuldre :( tror jeg tar en tur på apoteke for å høre om en krem :)

23.02.2014

Jeg har ikke hatt noe i graviditeten, men jeg gikk på hormoner for å bli gravid, da hadde jeg MASSE! Det er nå forsvunnet helt, så det går nok bort når hormonene er ute av kroppen :)

Sliter med det samme her.. Heldigvis har ansiktet blitt bedre:) ikke så mange som ser ryggen så det er ikke det verste ihverfall:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Sliter i perioder her også. Rygg, skuldre, bryst, hals (!!) og ansikt. Tenker jeg skal ta ansiktsmaske i helgen iallefall

Termin 1.februar 2014

Forrige graviditet fikk jeg også mye kviser, spesielt på rygg, hals og bryst. Det ble omtrent 20 ganger verre under ammingen, spesielt ansikt og hals. Svære byller og klaser i lilla, rødt, svart, blått.. Blodflekkete pute hver natt, kunne knapt snu på hodet pga smerter. Det var så groteskt og stygt at folk snudde seg etter meg på gata:'( Fikk 3 reseptbelagte produkter, bl.a med antibiotika. Vet ikke helt om de kunne brukes under graviditet, da. Dette hjalp såvidt, men sluttet etterhvert å amme etter 6 mnd i samråd med lege og helsesøster.
Hittil i dette svangerskapet har jeg bedre hud enn jeg noen gang har hatt, og gleder meg stort over det:) håper jeg er fortsatt er like heldig når ammingen starter!

Back
Topp