Kviser og uren hud

Bolle90

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Folkens, jeg trenger råd.

Jeg har egentlig hele tiden slitt med kviser og uren hud, men det tar helt av når jeg er gravid. Spesielt rundt munnen.

Jeg har brukt La Roche Po..(eller hva det heter) Effaclar, men jeg syns ikke det funker. Jeg er fortsatt like kvisete, i tillegg til at jeg blir tørr. Ingen lekker kombinasjon. Nå har jeg også blitt oppmerksom på at dette merket tester på dyr, så det er en meget god grunn til å bytte nå som jeg er tom.

Er det noen som har noen råd å komme med? Gjerne spesifikke merker til rens, ansiktsvann og krem :Heartred Jeg er desperat :banghead:

Jeg har ikke spesielt med kviser, men har hatt noe mer i graviditeten og veldig tørr hud. Har hørt mye bra om The Ordinary (som ikke er testet på dyr og har ikke animalske ingredienser). Så nå har jeg kjøpt deres Daily set (består av rens, serum og fuktighetskrem) og synes jeg er blitt mindre tørr og har mindre kviser etter jeg startet med de.

De har mange forskjellige produkter da og de jeg kjøpte er vel for "nybegynnere" xsmile2

https://www.coverbrands.no/advanced-snail-96-mucin-power-essence-advanced-snail-92-all-in-one-cream?gclid=Cj0KCQiA2NaNBhDvARIsAEw55hitrvWxci7006X7kkWqszlalazDs8_a5kseGMriyHifTyd9c_IdPQMaAuHLEALw_wcB
Dette + finacea fra legen på resept.
Jeg sliter med det samme, og gjort det «hele» livet... og dette er det som har fungert best for meg, + en mild rens som kun renser huden og ikke noe mer dilldall. Eventuelt en fuktighetskrem som gir enda bedre fukt på de kaldeste dagene, der har jeg foreløpig ingen gode forslag :)

Back
Topp