Kviser og uren hud!

ja9che

Andre møte med forumet
Har aldri hatt noen spesielle problemer med dette, men har hendt at jeg får hormonelle kviser før mensen. Men nå som jeg er gravid,ca 9 uker på vei, har det EKSPLODERT! jeg har byller,kviser og fet hud. jeg føler meg helt elendig!!
Har lest at nattlysolje fungerer mot hormonelle kviser, men noen sier man kan disse når man er gravid,andre sier man ikke skal ta de. noen som har noen tips til hva man kan gjøre. tørr nesten ikke gå ut lenger :(

Lenge siden dette innlegget ble postet, men prøv Thalgo (og rense huden hos en hudpleier). Det er en serie hudprodukter som virker helt fantastisk. Min personlige mening og erfaring. Håper uansett at du er mindre plaget nå.

Dumt spørsmål, har du prøvd skikkelige rensemidler?
Jeg hadde SKIKKELIG problem med kviser og renset med babor og mary kay, så de gikk vekk til slutt:)

Anbefaler og MD formulation.. Fikk hvertfall anbefalt det av hudlegen da jeg fant ut at huden min ikke tålte parfyme & alkohol. Funket utrolig bra på meg.. Rense hver kveld & peeling 1-2 ganger i uken. Kviser kommer en gang i ny og ne.. Men det er jo hormonellt. Men det verste er vekk :)

Back
Topp