Kviser og sånn

civciv

Elsker forumet
Jeg føler at jeg ikke ser ut. O_O

I speilet ser jeg voldsomt mange kviser i fjeset mitt. [&:]

What to do?? Andre som har samme problemet?

Og ikke nok med det, men jeg synes håret mitt har blitt mørkere også. O_O oi, oi, oi...

Jeg har også fått masse kviser[:'(] Det var sånn sist og, fikk til og med på ryggen[:'(][:'(] Skikkelig ekkelt! Vasker meg morgen og kveld meg anti-kvise rens, håper det kan hjelpe litt!

Kviser her og... men mener å huske de forsvant av seg selv etter en liten stund sist, så satser hardt på det! [:)]

Satser på at de forsvinner ja, for sånn som det er nå føler jeg mest for å holde meg inne... [&o]

Satser på at de forsvinner ja, for sånn som det er nå føler jeg mest for å holde meg inne... [&o]

Kviser på ryggen :( store og vonde!!!!!! Men de vises heldigvis ikker der da :)

huff kviser ja....*grøss* jeg fikk masse masse kviser i ansikte og ryggen etter ma, men nå etter jeg er blitt gravid holder dem på å forsvinne...[:D]

Åja...masse kviser her også[&:]
Har vært slik hver gang jeg har gått gravid.....[8D]
Men egentlig mest da jeg gikk med gutten, kanskje det er en gutt denne gangen? [:D] (har begge deler)

Ja guri , sitt å sjer ut som et kvisetryne.. har kvisa på kinnan, haka, halsen, ene skuldra , nånn på ryggen å en nesten ned på korsryggen[8|]
Dæm e heldivis små, å kjæm å går like fort, men e konstant nånn tilstede..[:'(]

Hadd d sånn sist æ va gravid oxo, hadd kanskje håpa å slipp unna litt billiger herre gangen, men den gang ei[:'(]

Vanlige gravid-plager. I og med at det er hormonelt er det ikke så mye å gjøre med, dessverre..  Gleder meg til jeg blir en kvisete versjon av Hufsa.. [:'(]
Jeg blir skikkelig grusomt stygg som gravid.

ORIGINAL: murreliten

Kviser her og... men mener å huske de forsvant av seg selv etter en liten stund sist, så satser hardt på det! [:)]

samme her, gleder meg til de blir borte[:)]

Jeg har også fått masse kviser! Det var ikke sånn med storebror, men alt føles egentlig annerledes denne gangen...

Back
Topp