Kviser etter p-pille slutt

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Hei.

Har gått på P-pillen siden jeg var 15 år (er nå 23). Sluttet på pillen i august. Etter det har det tatt helt av med kviser! egentlig blitt verre og verre.. masse små kviser i hodebunnen, i fjeset og store kviser på halsen og nakken. Fikk til og med en kvise på magen?? her en dagen...Har aldri slitt med kviser før, har fått en kvise rett før mens men det er omtrent det hele. Noen som har det likt og har noen tips? Føler meg ekkel og vemmelig.... har prøvd maske og rens men merker ingen forskjell...

Det gjorde jeg også! Overalt! På brystet, ryggen, halsen og ansiktet! Verst rundt på haka og ned mot halsen...! Jeg har prøvd alt!! Utallige renseprodukter, screening, syrebehandling, akupunktur! Kutta sukker, trent mer, spist masse grønnsaker, ingenting gjør det heelt bra! Også fått produkter på resept, men blir helt tørr og det bleiker håndklær og klær, og bør ikke brukes om man prøver å bli gravid!Det blir bedre når jeg går på hormonkurer, så nå etter to sykluser uten hormoner så ser jeg ikke ut! Men en serie som hjelper er Dermalogica! Viktig med rens, morgen og kveld! Hold deg unna produkter og sminke som inneholder parabener! Og mineralsminke er best!

Back
Topp