Kviser :D

.¤.mie.¤.

Gift med forumet
Jeg klager ikke, men har fått masse kviser denne gangen[:)] Mest i ansiktet [8D] Husker ikke at jeg fikk det
med førstemann [:)]

Flere som har fått det? Er det noen som vet om det blir sån hele svangerskapet, eller er det bare i begynnelsen?[:D]

Jeg fikk hele TO kviser før jeg testet, og det gjorde egentlig at jeg skjønte at jeg var gravid! Har aldri kviser ellers. Er vel endel hormoner i kroppene våre. Aner ikke om det bruker å vare, men jeg ser for meg at det er mest endringer i starten, og at det går over...

Jeg så også på det som et tegn, da jeg bare pleier å få 1-2 når jeg har mensen [:)]

Fåre håpe på at det ikke blir verre hvertfall [;)]

Jeg har MASSE kviser[&:] - og jeg pleier ikke å få det utenom når jeg har mens. Og da pleier jeg få kanskje 2stk[8D]

Heldigvis er de ved hårfestet slik at håret mitt får dekket det litt til [;)]

Jepp.. husker jeg fikk et stort utbrudd tidlig sist jeg var gravid, og fikk det denne gangen også, men nå så å si alt borte igjen. [:)]

Jeg har endel kviser også [&:] Pleier bare å få noen stk når jeg har mens, så utrolig irriterende at jeg har så mange nå[8D]

ORIGINAL: Zid

Jepp.. husker jeg fikk et stort utbrudd tidlig sist jeg var gravid, og fikk det denne gangen også, men nå så å si alt borte igjen. [:)]

Hørtes bra ut!! [:D]

ORIGINAL: *CS*

Jeg har endel kviser også [&:] Pleier bare å få noen stk når jeg har mens, så utrolig irriterende at jeg har så mange nå[8D]

Samme som meg det da [8D] Men de drar sikkert senere i sv.skapet [;)]

Hei.

Hvis det blir plagsomt mye kviser, så er den grønne serien fra Vichy veeeldig fin.
Den renser, og fjerner uten å tørke ut huden. Har brukt den fra tid til annen siden jeg var 20 [:D]

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Håper det- Takk gud for sminke[;)][;)][8D] hehe

Det har jeg fått også. Pleier aldri å få kviser, kan heller ikke huske jeg fikk det sist jeg var gravid... hmm.. Så lenge de forsvinner igjen, er det helt ok.. [:D]

Har også fått 3-4 kviser, og jeg får sjelden kviser

Ja, der sa du det [:D] Jeg bruker alltid sminke jeg da [8D]

Ja, der sa du det [:D] Jeg bruker alltid sminke jeg da [8D]

Gjør det selv, men ikke så mye. Men nå blir dekkrem brukt heftig [;)] Har jo ett par digre kviser i ansiktet og det er ikke akkurat pent[8D] Bare jeg kommer litt borti de gjør det kjempe vondt[8D] hehe

Back
Topp