Kviser #%€$#

*sparkling*

Katteelsker
Mailykke <3
Noen flere som er plaget med dette? Jeg har fått så mye kviser de siste ukene!! Var ikke plaget sist jeg var gravid. De er virkelig ikke velkomne%#&@

Kan jeg skrive under på..har mer kviser enn jeg noen gang hadde som fjortis..Hadde d heller ikke slik med første..Men nå er denne graviditeten helt annerledes enn forrige :/ Så litt kviser i tillegg til alt det andre overrasker meg ikke:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja jeg er full av kviser :( ser virkelig ikke ut i fjeset:/ hadde det heller ikke sånn forje gang, så håper det gir seg snart ! I tillegg er håret fett som fy :/ fysj:s

Har fått noen kviser på ryggen, men ansiktet har sluppet unna. Fett hår derimot, det har jeg! Må omtrent vaskes en gang for dagen for at det skal se noenlunde ut.. Om ikke to! Og det går jo ikke..

Kviser har jeg ikke, men sånne "roser" i ansiktet har jeg MYE av. Blæh. Det er sånne min mor har. Blodutredelser på en måte. Dødslekkert, Så her går det mye i dekkstift :P

Hadde masse sist, men nå er huden min finere enn til vanlig tom:) Bank i bordet!!

Forrige svangerskap hadde jeg så fin hud som jeg aldri før har hatt. Var veldig mye plaget med uren hud og kviser i tenårene så P-piller ble min redning for akkurat det. Så jeg var strålende fornøyd da huden var så fin sist sv.skap. Nå derimot - hatt masse kviser på ryggen og litt i ansiktet! Var først idag jeg merket at huden igjen begynner å bli fin.. Merker det på at porene blir betydelig mindre. :-)

Nita84 skrev:
Hadde masse sist, men nå er huden min finere enn til vanlig tom:) Bank i bordet!!

Heldig du. Var ikke plaget sist, mens nå ser jeg ikke ut i hake- og kjevepartiet.

Masse her også, kjeve, panne, overleppe, kinn, rygg, bryst. You name it. Hadde nesten ikke noe som ungdom, så regner med at dette er litt payback :p

ja er noen kviser her ja, men forrige gang var jeg værre..Etter fødsel eksploderte det,fy søren jeg så ikke ut..Vondt var det og, håper ikke det blir sånn denne gangen.

Sliter med det her også:( var ikke så mye forrige svangerskap.

Bank i bordet har jeg ikke fått en eneste kvise, men jeg gikk på isotretinoin før jeg vart gravid, så virkestoffene henger igjen lenge :)

Back
Topp