Kviser "#¤%&//(&

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
blææ.. forbanede hormoner, har da fått x-antall kviser i ansikte! og ikke er de små heller, store og super vonde :( i tillegg har jeg fått 2 stk i bakhode!? aldri hatt før.. håper virkelig ikke det skal forsette slik hele svangerskapet :dontknow

Hvordan er det med dere da? merket noe til kviser eller andre teite forandringer?

Har nok hatt noen kviser og pleier ikke ha det...

Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app

Hahaha, jeg og, fikk 3 giga i fjeset i romjula... Trodde det var godteriet som gjorde det
;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

JEG OG!!!! jeg har ikke hatt det i noen av de andre svangerskapene men nå!!! hele tiden, fikk til og med på armen!!! hehe, nei dem kunne jeg vært foruten for jeg har vanligvis nesten aldri kviser....

:sad010 jeg er kvisetrynet fra før av

jeg har blitt bedre. er vanligvis full av kviser. men nå er det nesten ingen igjen:-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Når jeg tenker meg hadde jeg før jeg fant ut jeg var gravid en GIGA kvise i rumpesprekken! Akkurat over halebeinet. Haha. Not Nice :)

Nei abselutt ikke.. Har litt på selve rompa håper den snrt forsviner..

Har også litt mellom brystene. Sleit også litt med kviser i fjeset men dem ser ut til å forsvinne igjen :)
Aldri hvert en som sliter med kviser egentlig :P Men mener å huske jeg hadde på selve rompa sist av 1 svangerskap som gikk bra også :) Håpe det er et godt tegn

Har fått noen store og vonde på brystet. Har aldri dette ellers.... Murr....

fått i hodebunnen av alle plasser, og de er så vonde :P litt ekstra urein hud i ansiktet også :/

Pleier å ha grei og pen hud, men noen store og små rett føre mensen kommer. Men nå har jeg masse hud ormer og små kviser :(

Merker egentlig fint lite til at jeg er gravid jeg, eneste er at jeg er litt småkvalm enkelte morgener. Men nå er jeg rimelig nygravert da så, det kommer vel etterhvert.

Back
Topp