Kvisenes landsmøte

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Da har kroppen min innkalt til kvisenes landsmøte, nok en gang :p Min søster fortalte hvordan hun ikke hadde noen kviser i sine svangerskap, så jeg gikk jo inn i første svangerskap med en viss forhåpning :rolleyes: I stedet viste det seg at jeg skulle få flere kviser enn i puberteten :p Er det flere som har merket seg endringer i huden, til det bedre eller verre?

Jeg får kviser på helt merkelige plasser om dagen, men det får jeg alltid i starten av svangerskap :P Etter noen uker får jeg plutselig den huden jeg skulle ønske jeg hadde til vanlig - håper det skjer denne gangen også :P Enn så lenge har jeg ei megakvise på venstre rumpeball og to svære på halsen :confused:

Haha, her også. Men satser på at det roer seg etter hvert! I forrige svangerskap ble jeg endelig kvitt alle kvisene på ryggen som jeg hadde hatt i årevis. Så jeg tror det går seg til nå også, når hormonene bare får landet litt.

Haha, jeg er med, enn så lenge! :joyful: Jeg har ALDRI kviser, men begynte med kviser to dager før positiv test.. ganske tidlig liksom. Og selvfølgelig er det i fjeset.. begynner allerede å ha roet seg litt nå, så håper det blir flott hud her i gården etterhvert også, som jeg vanligvis har i graviditet :happy:

Har så og si aldri kviser, men har fått en svæææær en på haka nå.. :shifty:

Pleier få en rett før mens, nå er de overalt :dead: En del små i ansiktet, fått på brystet mellom puppene ... :hilarious: Håper det går seg til!

Her og o_O
Spesielt langs kjevebenet... i tillegg syns jeg håret mitt er helt krise for tiden. Dødt, flatt, tørt og livløst. Jeeeej!!! :shifty: Jeg husker at i mine andre to svangerskap ble håret sååå mye bedre. Mista nesten ingenting og det ble tjukt og livlig liksom. Sukk

Her og o_O
Spesielt langs kjevebenet... i tillegg syns jeg håret mitt er helt krise for tiden. Dødt, flatt, tørt og livløst. Jeeeej!!! :shifty: Jeg husker at i mine andre to svangerskap ble håret sååå mye bedre. Mista nesten ingenting og det ble tjukt og livlig liksom. Sukk
Ååhh håret mitt er helt omvendt nå! Skikkelig fett hele tiden og holder seg nyvasket bare et par timer! Aldri vært sånn før, bare siste 2 ukene! Ikke byttet hårprodukter heller :bored:

Ååhh håret mitt er helt omvendt nå! Skikkelig fett hele tiden og holder seg nyvasket bare et par timer! Aldri vært sånn før, bare siste 2 ukene! Ikke byttet hårprodukter heller :bored:
Sukk, disse hormonene altså!!!! :sorry:

Jaaa, har ikke telling på hvor mange jeg har fått :( inni øyebrynet til og med, ser jo helt på trynet ut bokstavelig talt... Men i mitt første svangerskap hadde jeg kun kviser det første trimesteret og så fikk jeg drømmehud resten av graviditeten, håper det gjelder denne gangen også!! :angelic:

Tror landsmøte har flytta til tryne mitt :arghh:

Jeg har også fått kviseutbrudd på haken:wtf: Pleier aldri å ha det ellers, men husker jeg hadde mye uren hud under 1.trimester i forrige graviditet. Håper det gir seg rundt uke 12 denne gangen også!

Landsmøte i ansikt og hodebunn :meh:

Jeg har svært sjeldent kviser, men har fått verdens største på haka, pluss mange mindre litt overalt i ansiktet. Snåle greier..

Har fått en diger underjordisk oppi utkanten av øyenbrynet. Kjennes som den endrer hele ansiktsfasongen litt :hilarious:

Jeg har nå fem på haka.. ser ut som en hormonell tenåring :hilarious:

Da har kroppen min innkalt til kvisenes landsmøte, nok en gang :p Min søster fortalte hvordan hun ikke hadde noen kviser i sine svangerskap, så jeg gikk jo inn i første svangerskap med en viss forhåpning :rolleyes: I stedet viste det seg at jeg skulle få flere kviser enn i puberteten :p Er det flere som har merket seg endringer i huden, til det bedre eller verre?

Jeg fikk masse kviser da jeg ble gravid sist og de forble der til jeg slutta å amme for en måneds tid siden. Nå er jeg jo gravid igjen og ser innkallingen til nytt landsmøte allerede har gått ut :hilarious::hilarious:

Må legge til at jeg er en av dem som har gått hele puberteten og tjueårene uten kviser. Kan sikkert telle på to hender antall kviser før jeg ble gravid :shifty:

Back
Topp