Kvisemidler til ungdom

Ho3ne

Elsker forumet
Til dere som har ungdommer i hus; hvilke kvisemidler bruker de? Hører jo så mye forskjellig om de ulike, at noen gjør bare huden verre?
Ikke noe stort problem enda, men ser at de begynner å poppe fram på eldste sønnen, så vil jo være litt oppdatert på hva som finnes, dersom det skulle bli sånn at han vil ha noe mot det?

Jeg kjøpte ProActive på VITA til lillesøsteren min-den som blir anbefalt av bla. Jostein Bever ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi :D
Fikk meg en god latter nå. Tror ikke jeg skal si det til sønnen min at den anbedales av han jostein bever :-D
Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Jeg ville gått for en ordentlig rensekrem og fuktighetskrem. Hva som finnes der ute nå er jeg ikke oppdatert på, er noen år siden jeg hadde den verste fjortisaknen :p men har gått på hudpleieutdanning en gang i tiden, og man kommer mye lengre med en rens og en krem enn disse vidundermidlene (som ofte bare tørker ut huden og fører til en enda høyere talgproduksjon). Trenger nok ikke være av de dyreste merkene... Jeg selv bruker merket dermalogica og har brukt det i mange år, er kjempefornøyd.

Februar-14 mamma <3

Jeg bruker kun Forever Living sine produkter, de er supre på kviser og skånsome for huden :)

Takk for tips :)

Jeg syntes Vichy sin serie Normaderm var super da jeg var yngre. Spesielt nattkremen var magisk:) Ville ikke brukt denne serien om han er veldig tørr da.

Til dere som har ungdommer i hus; hvilke kvisemidler bruker de? Hører jo så mye forskjellig om de ulike, at noen gjør bare huden verre?
Ikke noe stort problem enda, men ser at de begynner å poppe fram på eldste sønnen, så vil jo være litt oppdatert på hva som finnes, dersom det skulle bli sånn at han vil ha noe mot det?
Epiduo på resept er knallgod !

Takk :)

Sønn bruker proactive. Funker faktisk veldig bra

Aco spotless Mud cleanser og basiron er det min 15 åring sverger til. Vi har prøvd litt forskjellig, med klart best og synlig resultat med en miks av disse to!

Clear start fra Dermalogica er veldig bra. Ellers kviseserien til Avène. Begge fås på apoteket :) Og så er det jo masse reseptbelagte preparater, men da er det lurt å ta det via hudlege så man får det helt riktige :)

tv2 hjelper deg hadde en undersøkelse på dette. Det var visst basiron som stakk av med seieren og dette blandet med antibiotika var visst det eneste som hjalp. Jeg prøvde basiron og det ble bedre, men p piller funka best :P Men jeg tror ikke det er et alternativ for en gutt :P

Back
Topp