Kvisekrise!

Lillejordbær

Flørter med forumet
Herreguuuud! Har fått så sinnsykt med kviser, flere som sliter med dette? Og har noen tips mot værvarsel jeg kan gjøre? Synes ingenting fungerer nå

Jeg sliter også! Spesielt i panna, heeeeelt vilt med utbrudd. Aldri vært plaget med kviser, så dette er skikkelig uvant og plagsomt :sorry:

Jeg jobber også innenfor hudpleie/makeup så føler meg ikke så veldig fresh om dagen :hilarious:

Men god rens og en dagkrem som roer ned og balanserer bør du prøve. Helt ærlig vet jeg ikke om det hjelper, jeg har gjort alt jeg kan nå i flere uker for å få roet ned dette her. Men tror kanskje bare dette er noe som må gå over av seg selv :bag: Hehe ! Hormoner :Heartred:mad::hilarious:

Ikke kviser men masse nupper på huden på ansiktet og på halsen rett under ørene:yuck: så irriterende for jeg går å kjenner på dem hele tiden, når jeg vet de er der så må jeg bare ta på det. Har ikke hatt kvise eller nuppeproblemer før jeg ble gravid. Heldigvis er de ikke så synlige, det er mer plagsomt.

Tror vi er mange i samme båt:laughing021 Masse nupper i panna og kviser på brøstet :sad010

Bare meg som får finere hud i graviditeten? :hilarious:
Jeg har hatt superfin hud inntil forrige uke o_O fått tre kviser på hakeområdet, ellers er resten fortsatt ganske fint:)Har finere hud nå enn til vanlig :p

Skikkelig utbrudd her også, kjøpt en ny rens så håper det hjelper. Men har hatt samme utbruddet siden jeg ble gravid :wacky:

Begynte å få litt kviser jeg også,så gikk til innkjøp av litt forskjellig "the ordinary" produkter. Håper det kan hjelpe :)

Kunne ikke lese noe om at gravide ikke kunne bruke de så :)

Har fått så mye hormonkviser i pannen og på halsen, brystet og ned over ryggen.. lite fresht å gå rundt med :inpain: men med guttungen hadde jeg superfin hud o_O

Jeg tenkte å spørre om det samme tidligere i dag :joyful::p
Ikke noe i ansiktet , men ryggen , herregud :sour::sour::confused: og noe bak ørene.
Men mot uren hud i ansiktet , kan jeg anbefale doktor greve intim vask , tru det eller ei , men det beste jeg har brukt til rens i ansiktet , og jeg har prøvd ALT , vasker av sminken med den og bruker klut etterpå , aldri hatt så fin hud i ansiktet noen gang :smug::joyful: og en god fet krem på kvelden , vanlig på morran :joyful:

Har fått så mye hormonkviser i pannen og på halsen, brystet og ned over ryggen.. lite fresht å gå rundt med :inpain: men med guttungen hadde jeg superfin hud o_O
Dem sier jo at med jenter så ta de skjønnheten din, så kanskje vi alle venter jenter? :hilarious:

Helt sinnsykt. Overalt i ansiktet. Ingenting hjelper, ser helt jævlig ut.

Jeg også! Aldri så fin hud som når jeg er gravid :D men etter fødsel forrige gang fikk jeg fort blandingshunden tilbake :rolleyes:

Fikk fin hud i forrige graviditet, men det tror jeg var noe senere, så lever fortsatt i håpet

Back
Topp