Lillejordbær
Flørter med forumet
Herreguuuud! Har fått så sinnsykt med kviser, flere som sliter med dette? Og har noen tips mot værvarsel jeg kan gjøre? Synes ingenting fungerer nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt superfin hud inntil forrige uke fått tre kviser på hakeområdet, ellers er resten fortsatt ganske fintHar finere hud nå enn til vanligBare meg som får finere hud i graviditeten?
Bare gni det inn duBare meg som får finere hud i graviditeten?
Jeg hadde heller ønsket det motsatt da, så vil påstå at jeg er taperen herBare gni det inn du
Da bytter vi, kviser på brystet er ikke sexyJeg hadde heller ønsket det motsatt da, så vil påstå at jeg er taperen her
Dem sier jo at med jenter så ta de skjønnheten din, så kanskje vi alle venter jenter?Har fått så mye hormonkviser i pannen og på halsen, brystet og ned over ryggen.. lite fresht å gå rundt med men med guttungen hadde jeg superfin hud
Jeg også! Aldri så fin hud som når jeg er gravid men etter fødsel forrige gang fikk jeg fort blandingshunden tilbakeBare meg som får finere hud i graviditeten?
Haha, ha hadde det vært noe som helts i de kjerringtipsene der så hadde guttungen vært jenteDem sier jo at med jenter så ta de skjønnheten din, så kanskje vi alle venter jenter?
Jeg også! Aldri så fin hud som når jeg er gravid men etter fødsel forrige gang fikk jeg fort blandingshunden tilbake