Her popper det opp nye kviser hver dag. Og jeg som alltid har hatt tørr hud, uten kviser. Nå derimot har jeg et knusktørt, flassete ansikt fullt av kviser. Noen som har noen gode råd mot kviser, som helst ikke tørker ut huden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter å ha sett ut som et pizzatryne uten like i flere uker nå, har det endelig gitt seg litt i ansiktet. Er ikke plaget noe mye på ryggen, men på skuldrene.
Jeg har brukt proaktiv (hadde det fra før), og det er det eneste av renseprodukter jeg synes fungerer. Jeg har slitt me kviser siden jeg var 13, så har brukt noen typer nå Det jeg har funnet ut at er viktig, er å tilføre huden fuktighet, men ikke fet krem. Jeg bruker nå proaktiv sin krem, eller så har jeg en fra apoteket, (en hvit og grønn vichy-krem mot kviser (normaderm)). Huden min er veldig sensitiv ovenfor fete kremer...
Når det er så hormonelt betinget som nå, så er det nesten bare å vente tror jeg Ingenting funket på meg tidligere i graviditeten, først nå jeg har blitt bedre i ansiktet...
Vi voksne bruker den faltisk til å smøre hendene i bhg. Å den er super! Takk for tipset! Skal jeg jaggu prøveFikk plutselig kviser på ryggen, brystet og ansiktet 1 uke før positiv test men eneste og beste rådet jeg har til dere jenter er Pattesalve, fy som jeg elsker den. Den tar atopisk eksem, tørr hud, eksem, kviser, perfekt til kuldekrem og småsår! Ikke noe tull med den salven, dere blir sikkert skeptisk av ordet, men det er det beste på markedet syntes jeg!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for tips! Får ta meg en tur på apoteket. Er helt avhengig av å bruke mye fuktighetskrem, da huden min er så tørr. Men kan prøve å finne en mindre fet krem og en god rensekrem tenker jeg. Så krysser jeg fingra for at det går over etterhvert
ja det burde du virkelig.. tommelopp for den med altVi voksne bruker den faltisk til å smøre hendene i bhg. Å den er super! Takk for tipset! Skal jeg jaggu prøve
Sent from my iPhone using BV Forum