Jeg er plaget med store kviser i graviditeten. Jeg ringte legen min for å høre, og hun sa det var svært lite vi kunne bruke som gravide, men hun anbefalte meg å ringe apoteket og høre med de - men spesifisere at jeg er gravid. Jeg ringte ned, og hun sa at jeg kunne bruke de fleste kremer. Da jeg sa hva legen min hadde sagt, måtte hun undersøke og ringe meg opp igjen. Det gikk en lite stund, så ringte hun meg opp igjen og hadde funnet ut at Acnicyl var en krem jeg kunne bruke selv om jeg er gravid. Jeg bestilte denne, men før jeg åpnet den googlet jeg merket. Og her er hva jeg fant på Acnicyl sine hjemmesider:
SYKT!!! Etter at jeg måtte avbryte havleis ute i forrige svangerskap er jeg blitt veldig skeptisk til hva jeg gjør i dette svangerskapet. Tenk at etter å ha spurt både lege og apotek, så anbefaler hun meg en som IKKE er anbefalt for gravide!!
Men sånn ellers da, er det noen som VET om en kvisekrem som funker og som KAN brukes av oss gravide??
Acnicyl er ikke testet på gravide eller ammende kvinner, og derfor kan vi ikke anbefale ja eller nei
SYKT!!! Etter at jeg måtte avbryte havleis ute i forrige svangerskap er jeg blitt veldig skeptisk til hva jeg gjør i dette svangerskapet. Tenk at etter å ha spurt både lege og apotek, så anbefaler hun meg en som IKKE er anbefalt for gravide!!
Men sånn ellers da, er det noen som VET om en kvisekrem som funker og som KAN brukes av oss gravide??