kvise problem:o full peeling på g;)

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Andre som sliter med at kvisene plopper ut i sammen med hormone ? Dette e ganske irreterende... Noen som råd tiltil hvordan ein kan bli kvitt det el dempe de? Siden peeling virker ikke lengre :0

Har samme problemet...og ikke bare i ansiktet, neida...mange funny places

Sent from my iPad using BV Forum

Kviser her og, helt fra starten:P litt bedre nå:)

Jeg har også en del, var verre for noen uker siden. Blir mindre. Men har ikke noen gode råd, vi får håpe de forsvinner eller leve med det.

Jeg har fått en kvise på kinnet og en vedøreflippen og tror dere ikke har en under i armhulen også.. :p:( Har ikke hatt kviser på mange år og nå har jeg fått 3! Jaja, får håpe de forsvinner etterhvert ihvertfall ;)

Uff ja de dukker opp over alt bokstavlig talt :p e vel slik med gravid kvesene at det ikke er så mye å gjøre med dem ;) husker fra tidligere svangerskap også då og hva det kviser her og kviser der :p gikk øve når eg hva sånn ca halvegs og ikkje tidligere :)

Jeg har slitt med masse kviser før, er heldig foreløpig. Har en og annen på haka, men ikke noe å sutre over enes for min del :)

Kanskje gå til hudpleier?

Har og en del kviser nå. Panna, haka, bringa og ryggen er foreløpig ramma områder. Var slik forrige gang og, fant ikke noe som funket da

Fra tlf :)

Eg og har ein del kviser og ureinheter i huden for tida, men trøste meg med at da gjekk øve i 2.trimester sist, og håpe på da samma no :P

Sliter med dette til vanlig, men nå så virker det som om det blir bedre ^^ jeg har ikke fått en eneste ny kvise siden positiv test. Men det var så ille at jeg gikk til legen og spurte hva jeg burde gjøre og hun skrev ut diane p-piller (som jeg ikke fikk begynt på en gang :P)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Diane er visst en type p piller som skulle hjelpe mot kviser :) jeg hadde eggløsning 5 feb. Og begynte på p pillene da, men brukte ikke noen annen beskyttelse så jeg er nå 5 uker på vei om jeg ikke tar helt feil ^^

Det er pga hormoner... og det er visst fordi det er overproduksjon av testosteron som lager talg.. om jeg husker riktig... ryggen min er en slagmark :/ har vært plaget med kviser her og der siden jeg var 13 år.. men har aldri gått til lege med problemet. (Vokst opp i en familie hvor vi kun går til lege om vi er døden nær)

Back
Topp