Kvinnfolk og bilkjøring

Looney

Forumet er livet
VIP
JadaLooney har vært på kjøretur igjen

Hadde levert N og var på vei hjem med snuppa. Vi har en drittbakke opp til huset vårt som er et helvete om vinteren. Man kan kjøre rundt og komme ovenfra men lat som jeg er kjører jeg nedenfra fordi det er kortest.

Et smart valg i dette snøværet Looney[X(][X(]

Kom opp til innkjørselen men faen meg ikke inn den Kjørte meg skikkelig fast og skled mot snøfonna og hellingen nedenfor huset. Kjente at det gikk rett til helvete Og der satt jeg da........

Måtte krype til korset og ringe gubben som var på vei hjem fra jobb. Han blir oppgitt (noe jeg visste da han aldri har problemer med veien og jeg sliter til stadighet). Men jeg må jo bare vente til han kommer hjem.

Vi har fri veihjelp så kunne ringt etter det men det tar jo ofte evigheter før de kommer, og skal vel ikke brukes i tide og utide.

Gubben kom hjem og måtte ringe sin far som etter mye styr fikk dyttet ut bilen og den står nå på gårdsplassen og er like hel[:)][:)][:)][:)]

Må legge til at det kun er bilen og veien sin feil at dette skjer og absolutt ikke min feil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå har jeg visst fått forbud mot å kjøre veien og bakken nedenfra!!

Hehehe... må le litt av fortellingen din!![;)][;)] Godt dere og bilen er like hele da!!![;)][:D][:D]

ORIGINAL: Looney

JadaLooney har vært på kjøretur igjen

Hadde levert N og var på vei hjem med snuppa. Vi har en drittbakke opp til huset vårt som er et helvete om vinteren. Man kan kjøre rundt og komme ovenfra men lat som jeg er kjører jeg nedenfra fordi det er kortest.

Et smart valg i dette snøværet Looney[X(][X(]

Kom opp til innkjørselen men faen meg ikke inn den Kjørte meg skikkelig fast og skled mot snøfonna og hellingen nedenfor huset. Kjente at det gikk rett til helvete Og der satt jeg da........

Måtte krype til korset og ringe gubben som var på vei hjem fra jobb. Han blir oppgitt (noe jeg visste da han aldri har problemer med veien og jeg sliter til stadighet). Men jeg må jo bare vente til han kommer hjem.

Vi har fri veihjelp så kunne ringt etter det men det tar jo ofte evigheter før de kommer, og skal vel ikke brukes i tide og utide.

Gubben kom hjem og måtte ringe sin far som etter mye styr fikk dyttet ut bilen og den står nå på gårdsplassen og er like hel[:)][:)][:)][:)]

Må legge til at det kun er bilen og veien sin feil at dette skjer og absolutt ikke min feil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå har jeg visst fått forbud mot å kjøre veien og bakken nedenfra!!

Så klart !!! Biler og veier er til tider helt håpløse[8D]
Bra det gikk godt da. Fort gjort å skli på dårlig føre

hehe, syns jeg ser det[:D] bra det ikke var farlig da[:)]

ORIGINAL: Delia

Hehehe... må le litt av fortellingen din!![;)][;)] Godt dere og bilen er like hele da!!![;)][:D][:D]

...og neste gang kjører du rundt [;)][:D]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: Delia

...og neste gang kjører du rundt [;)][:D]

Blir vel nødt til det[X(] Men er jo fristende å kjøre endenfra bare for å irritere gubben også da[:D][:D]

ORIGINAL: McBaby

Bor du i Haugerbakken Looney? [:)]

Nope, Ekebergåsen[:)] Haugerbakken er det den som går opp fra Fetsund sentrum?

Jepp. der bor Svigers. Lignet beskrivelsen din av bakken. [;)]

Jepp. der bor Svigers. Lignet beskrivelsen din av bakken. [;)]

Husker nemlig jeg hatet å sykle opp der som liten[:)][:)]

Det er ikke så bratt og langt opp her hos oss, men veldig smalt fordi veien er en privat vei[&:]

Back
Topp