Kvinner og 7 år..

• Trådstarter Trådstarter dikkedikk
  • Opprettet Opprettet
D

dikkedikk

Guest
Er det sant at kvinner forandrer kropp hvert 7 år (fasong, vekt)?

Når jeg tenker etter, så kan dette stemme på meg, da jeg var kraftig til jeg var 20, og tynn til syltynn mellom 20-27 år. Etter det har jeg blitt kraftig igjen.
Jeg spiser stort sett det samme, men har fått barn nr. 3 i mellomtida da..

Mye mulig....
jeg var normal fra 0-7 år, altfor tynn fra 7-14 år... fra 14-21 år var jeg litt kraftig.... fra 21-28 er jeg enda mer kraftig[:-]
Fyller 28 neste år.... kan jeg da håpe på å bli tynn igjen etter det?[8D]
Men hos meg kan jeg og se det i sammenheng med pubertet, hormoner, prevensjon og svangerskap da[;)]

haaper m?n neste per?ode er tynn da!!!!

nja kanskje det kan stemme litt her, men da vil jeg være på vei opp nå, og det vil jeg ikke, så håper det ikke stemmer[&:]

aldri hørt det før, men har plutselig fått en rar kroppsfasong som ikke ligner meg i det hele tatt!!![&:]

Hmm kan ikke si jeg kjenner meg så mye igjen i det. Med unntak av en kort periode da jeg var baby (fra 1 til 3 år) har jeg alltid vært slank. Gikk opp 10 kg i forbindelse med røykekutt en gang for ørten år siden, to svangerskap -  og er der jeg var før det hele startet. Men det har jo satt sine spor i form av slappere hud, cellulitter og andre herligheter da + en blir faktisk eldre og tyngdekraften er jeg dessverre ikke hevet over[X(][:D]

hørte at cellene forandrer seg hvert 7. år. aner ikke om det stemmer.

I løpet av en syvårsperiode vil alle celler i kroppen være fora dreg. Det betyr allikevel ikke at man endrer fasong og personlighet for det.[;)]
Og det gjelder forresten både kvinner og menn, det er ikke relatert til kun ett kjønn.

Trodde det hadde noe med stoffskifte hvert 7. år [8|]

Eller blander jeg litt her? Jeg hadde litt trøbbel da jeg var 21, gikk ned masse i vekt, men
legen mente det var litt for høyt stoffskifte, og dette skjedde hvert 7 år.

ORIGINAL: Pijah

I løpet av en syvårsperiode vil alle celler i kroppen være fora dreg. Det betyr allikevel ikke at man endrer fasong og personlighet for det.[;)]
Og det gjelder forresten både kvinner og menn, det er ikke relatert til kun ett kjønn.

Hva betyr det?

Back
Topp