Kvinnelogikk?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Å handle for 250 kr ekstra, for å slippe å betale 49 kr i frakt. :rolleyes:
Jeg trengte ikke egentlig 2 liter såpeboblevæske, men kjekt å ha? :D

Haha, jeg gjør også det samme. :p får jo alltids bruk for det! :rolleyes:

Haha... Gjør slik hele tiden :p er det mulig... Kjøper også to elstra gensere/bukser fornå benytte meg av 3 for 2 tilbudet :p

Jeg kjøper aldri ting jeg ikke trenger, for jeg har jobbet i butikk selv, og vet hvordan butikkene lurer kundene. :P

Jeg gjorde mer sånn før.:p Men nå betaler jeg heller frakten enn å kjøpe noe jeg ikke trenger. :p Men tenker alltid godt gjennom om det er noe mer jeg trenger da. :D

Sånn er jeg også :p

Jo men da FÅR man jo noe for pengene, å betale frakt koster jo bare penger ;)

Kommer ann på frakta om den er på 49 så hadde jeg ikke brydd meg men er den 89 så gjør Jeg det lol

Har opplevd en butikk har satt tilbudspris over prislappen, med dyrere pris :eek: så ja mye lureri i butikkbransjen....
Oh yes, og de har stadig noe de kaller "falske annonser," hvor en plakat viser flere typer produkter, med røde priser.
Prisene er de samme som de alltid er, og det står ikke at varene er nedsatt, men kunden tror automatisk at disse utvalgte produktene er billigere enn ellers..

De åpnet et kjøpesenter her, og det ble masse skriverier her siden det var bare en time gratis parkering.
Skulle man stå lenger måtte man betale kr 10,- per time, og det var visst veldig mye.
Samtidig som mange ikke ville ha unnlatt å kjøpe noe bare fordi det hadde kostet kr 10,- mer :rolleyes:

Jepp. Ingenting irriterer meg mer enn frakt. Kunne likesågodt kastet penger i søpla.

Back
Topp