Kvinnelig eller mannlig gyn?

ORIGINAL: Froskegele

Mann - men har ikke vært siden jeg fikk eldstemann tror jeg (11 år siden)..
Får stadig sånne trusselbrev med purring fra kreftregisteret, så selvfølgelig tenker jeg på det.. Jeg skal jo gå, må bare få tid først.. [:-]

Går ikke til gynekolog, jeg [8|] Må man det?

Jeg ville aldri spredd beina for en mann når jeg er i et forhold, for meg blir det feil, så jeg går til kvinnelig.

ORIGINAL: Mrs Lutz

det er kun de over 25 år som bør gå gjevnlig til gyn.

Eg må egentlig gå jevnlig til gyn og eg er IKKJE 25 enda, er 22 [:)]
Men jeg er en reddhare så tør ikkje [:)]

ORIGINAL: velonita

Min gynekolog er mann.
Har vært hos kvinner, og de er så sinnsykt hardhendte [:-]

Sign!!!

Har ikke gynekolog. [8|] Jo jeg er redd for kreft, men samtidig ikke, man tenker "det skjer ikke meg", som med alt annet. Går ikke til gyn før det er absolutt nødvendig. [:'(]

ORIGINAL: lulu81

ORIGINAL: Mrs Lutz

det er kun de over 25 år som bør gå gjevnlig til gyn.

Hvor har du det fra????????? Jeg har hatt celleforandringer fra jeg var 18 som jeg har måtte følges opp på jevnlig......hvis jeg ikke hadde gått til gyn, så hadde de jo ikke oppdaget de...... Skjer det liksom plutselig noe når du har fylt 25???

Det står i "skriftene" det, at når man har passert 25 bør man sjekke seg hvert 3. år minst. Men det er jo ingen som nekter en å sjekke det før en blir 25 da. [:-]

har ingen fast her etter flyttingen, og har kun vært til gyn i forbindelse med sv.skap og prevensjon sålangt.
Det spiller egentlig ingen rolle bare legen er flink. Har vært til 2 damer og 2 menn.. Kun den ene dama som var hardhendt og ikke spesielt flink (fastlege i første sv.skap). Har vært mest fornøyd med den kvinnelige legen på privatklinikk, hun var veldig hensynsfull og flink.

Kvinnelig.
Hun er kjempeflink, og finnes ikke hardhendt.
Hun er privatpraktiserende, så jeg får håndkle over beina osv - akkurat som på film

Kvinnelig.

ORIGINAL: SweetCherry

ORIGINAL: Molly80

Bruker den mannlige legen min...

menner er mer forsiktige enn kvinnene så jeg har mann[:)]

ja, og han er så kjapp uten at det det er alt for ubehagelig, så da stresser jeg ikke med å komme meg til gynekolog

Mannlig. Er bare han som får lov. Den kvinnelige fastlegen min rister på hodet,for hun mener at det er unødvendig for hun kan gjøra samme jobben. Men jeg foretrekker han,for han har jeg ett godt forhold til og jeg stoler på han.

Back
Topp