Kvinnelig eller mannlig gyn?

Bruker271tor

Elsker forumet
Hva bruker du?
Dere som ikke bruker gyn eller sjekker hvert 3. år, er dere ikke redde for kreft .feks? [:)]

Hipp som happ. Du hadde ikke noe valg for det. Bruker til og fra to på samme plassen. Spiller ingen roll.

ORIGINAL: Drømmeren

Mann

Bruker den mannlige legen min...

Mann - men har ikke vært siden jeg fikk eldstemann tror jeg (11 år siden)..
Får stadig sånne trusselbrev med purring fra kreftregisteret, så selvfølgelig tenker jeg på det.. Jeg skal jo gå, må bare få tid først.. [:-]

ORIGINAL: Molly80

menner er mer forsiktige enn kvinnene så jeg har mann[:)]

ORIGINAL: SweetCherry

ORIGINAL: Molly80

menner er mer forsiktige enn kvinnene så jeg har mann[:)]

Det er helt sant!
Men jeg har en dame som funker som mann [:D]

Begge deler. Min faste gyn er kvinne, men går hos mange forskjellige på Riksen i forbindelse med IVF. Spiller ingen rolle.

Fastlegen min er mann, og det er han som tar GU.. så mann..
Var ikke veldig høy i hatten første gang, har alltid hatt damelege, men det gikk greit.. Ikke noe jeg gjør alt for ofte for å si det sånn, men ca en gang i året.. tar celleprøve ofte pga arv..

Har alltid bedt om kvinnelig gyn. I fjor var jeg til undersøkelse 2 ganger pga en cyste som de ville følge opp. Grunnet sjansen for kreft skal jeg gå annenhvert år mener jeg..

Min gynekolog er en streng tysk mannlig lege.
Veldig forsiktig og veldig flink!

Har hatt kvinnelige før og andre mannlige, og alle de har ikke vært i nærheten av han jeg har nå[:)]

Sjekker meg hos fastlegen hvert tredje år. Det er dame

Min kvinnelige fastlege

det er kun de over 25 år som bør gå gjevnlig til gyn.

Mann

mannlig gyn. - han er fastlegen min og homo[:D]

ORIGINAL: Mrs Lutz

det er kun de over 25 år som bør gå gjevnlig til gyn.

Hvor har du det fra????????? Jeg har hatt celleforandringer fra jeg var 18 som jeg har måtte følges opp på jevnlig......hvis jeg ikke hadde gått til gyn, så hadde de jo ikke oppdaget de...... Skjer det liksom plutselig noe når du har fylt 25???

Back
Topp