Kvinnedagsskravla

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er det ikke en god morgen, jeg er skikkelig grinete. Ungene våkna alt for tidlig (må kutte ned litt mer på duppen til minstemann tror jeg), Ida er skikkelig fjortis-fæl i dag, skikkelig attitude på ungen. Og i tillegg har ikke sambo tømt den stappfulle bleiebøtta, sånn som han fikk beskjed om i går. Oppvasken står enda også, jeg blir pisslei av mannfolk som tror at jeg skal gjøre alt her i huset! Han får pinade bidra litt han også nå som han er hjemme hver dag! [:@] Hvis han ikke har tenkt det, så får han værsegod dra til mora si!
Jeg skal på PulsSpinn kl 9, blir kanskje i bedre humør etterpå da. Men jeg er jo dautrøtt, så det får gå som det går. Etterpå blir det hjem til dusj og klesvask, og så skal jeg på jobb 15-20. Må gå hjem etterpå, enda en grunn til å være sur. Og ute regner det. Ida skal ligge over til mamma da, siden vi skal på sykehuset med Tobias i morgen grytidlig. Så jeg slipper heldigvis attituden hennes i morgentidlig. Det liker jeg.

Ha en fin dag dere! [:)]

En stk N som r masete, Josephine er sur fordi hun ble vekket av pappaens vekkerklokke på morgenen sammen med alle oss andre[:@]
Jeg er stresset for å rekke BodyPump time, og først skal alle barna levers til barnevakt hos svigers[:)] Blåser noe jævlig ute gjør det også.

Men jeg er i overraskende godt humør allikevel[:)]

Hvis ikke jeg dør i dag så overlever jeg alt.

Det er helt forbanna sikkert!

Tror den eneste kroppsdeler som er smertefri er venstre lilletå, hehe.
Må vel ned på apoteket og kjøpe meg noe drugs. Liker ikke utviklinga, før tok jeg aldri noe, nå er det minst to ganger om dagen.

wz..........jeg tar smertestillende omtrent hver dag. Er noe herk, men jeg må overlever. Får det på resept fra lege jeg da.

No skal jeg på skravletur med gamle kjente........bye bye

God bedring WZ[:)]

sitter her, akkurat som jeg gjorde i går..... bare sliten og trøtt.... tror jeg skal ta meg en time på øyet[;)] har en bolledeig til hevng, der får den bare stå hehe Unga er i bhg Gleder meg til fruene i kveld[:D]

Slenger meg på det dårlige humøret, ikke noe spess grunn men jeg er ikke noe flink til å underholde meg selv om dagen og er mye hjemme å glaner på tv, med en dårlig samvittighet over alt tiden burde gå til! - Må virkelig begynne snart.
Nå ligger depresjon litt "latent" hos meg så jeg har en tendens til å bli litt nedfor når jeg går hjemme i permisjon - derfor er det jo bare ENDA vitkigere at jeg kommer meg ut litt - men en ond sirkel! Satser på at morgendagen blir bedre!

Olivia har plutselig blitt veeeldig stor, og går rundt bord, etter gåstolen sin (ja hun sitter ikke oppi, humn går bak å dytter den hun nemlig) [8D]

Uff da, håper dagen er blitt bedre for dere alle!

Nokså greit humør jeg da. Sjefen som vi ikke er så glad i for tiden har vært borte, og har bare hatt kontakt på mail. Og det liker vi[8D] Ene mailen bestod i at hun skulle ha møte med oss på torsdag da, sikkert sutre og kjefte for et eller annet.

Oi, der fikk jeg klaget litt jeg og[8D]

Mannen har tatt med lillemor på Biltema. Helt greit det, så kan jeg slenge meg på sofaen litt[:)]

ORIGINAL: Shopoholic

Jeg er i godt humør [:D] Bare svett i øra etter og ha vært hjemme med N i over 1 uke, fy som han skravler, værre enn meg han!

Skulle til å lage en tråd om det tidligere her men glemte det[&:]

Nicholas er også sånn. I dag har han skravlet fra 06.10 til han sovnet 19.20 - non stop. Han skravler både på utpust og innpust, og det er umulig å svare og følge med på alt. Drit slitsomt er det. I bilen også er det sånn. Det går i ett[X(]

Og når jeg spør om noen har puttet på han penger svarer han bare JA, og fortsetter[&:][&:][:D]

Ble en tøff treningstime i dag. Kroppen føltes som gele når jeg var ferdig[&:]

Ellers har jeg og N vært på turning. Lite å melde i dag jeg gitt[:D]

Back
Topp